Startet forrige ukeEr så svak i rygg og armer så jeg trener kun styrke. Minsten begynner å bli tung å bære.
Ahaaa...Bra du har startet opp da. Skulle trent selv...men var den motivasjonen da..bahh!!
Hvor gammel er minsten da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet forrige ukeEr så svak i rygg og armer så jeg trener kun styrke. Minsten begynner å bli tung å bære.
God bedring til lillesøsterLigger på sofaen med lillesøster på fanget. Skal egentlig bake kanelknuter fra Lom idag, men storesøster er blitt syk så vi får se om d blir noe av..
Hun hadde over 39 i feber i natt og har hatt uhell i senga to dager på rad, så lurer på om d kan være uvi. Hun er til legen med pappan nå.
God bedring til lillesøster. Er det en hemmelig oppskrift på de kanelknutene?
Han blir 10 mndr til helgenAhaaa...Bra du har startet opp da. Skulle trent selv...men var den motivasjonen da..bahh!!
Hvor gammel er minsten da?
Er de som er så populære om dagen? De ser nydelig utNei, den ligger ute på godt.no
Alle skryter sånn av de kanelknutene så jeg MÅ bare bake de så jeg får smakt de![]()
Han blir 10 mndr til helgen
Jeg slet lenge med motivasjonen selv, men så fant jeg ut at jeg ikke ville være 28 år og svakere enn bestemor
Og når skal tilbake i jobb så er det en fordel å ta vare på overkroppen. Så prøver å bygge den sakte men sikkert opp![]()
Er de som er så populære om dagen? De ser nydelig ut![]()
Han blir 10 mndr til helgen![]()
Jeg slet lenge med motivasjonen selv, men så fant jeg ut at jeg ikke ville være 28 år og svakere enn bestemor![]()
Og når skal tilbake i jobb så er det en fordel å ta vare på overkroppen. Så prøver å bygge den sakte men sikkert opp![]()
Har akkurat blitt 28. Tror det kan være en god investering å ta vare på overkroppen.Hehe. ser den. Jeg blir 28år i sommer. Du har fylt 28 elr blir 29?
Jeg er nok svakere enn bestemorhaha
Har akkurat blitt 28. Tror det kan være en god investering å ta vare på overkroppen.
Jeg var sengeliggende hele svangerskapet og mistet det som var av muskler. Har vært flink til å gå med det hjelper ikke nok. Skal være hjemme en stund til, men vil være rustet opp til å begynne å jobbe.Jeg og slet med motivasjon. Men etter forferdelige bekkenplager, og en kropp preget av mange års sykdom, tror jeg ikke jeg kunne ha gått gravid igjen uten å ha trent først. Begynte med yoga, og etter tre uker kunne jeg stå i bru
Har omtrent ikke hatt problemer med bekkenet i dette svangerskapet, og gleder meg til å komme i form igjen etter svangerskapet![]()
Jepp. Det var i 87 det skjedde87modell du også da
Det er det helt klart!! Jeg må skjerpe meg!!![]()

Jepp. Det var i 87 det skjedde
Før kunne jeg ta 20 push up, for to uker siden klarte jeg 2![]()

TakkSå flott du har fått svar
Lettere å forholde seg til det..
Håper du får den hjelpen du trenger for å nå målet![]()
Fra tærne? Klarer ikke 1 engangOh Yeah
Haha, jeg klarer vel kanskje 1![]()
Fra tærne? Klarer ikke 1 engang![]()
Må ta fra knær jeg. Klarer ikke mange der heller daHaha, nå fikk jeg en utfordring. Skal jaggu testes ut etterpå kor sprek jeg erhaha
De er knallgode de knutene, skikkelig herlig deig å jobbe med blir det ogsåNei, den ligger ute på godt.no
Alle skryter sånn av de kanelknutene så jeg MÅ bare bake de så jeg får smakt de![]()
HelluuuHei og hopp jenter! Hva gjør dere på i dag`?
Her har vi vært ute i finværet. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Nå er det soving på han. Senere i dag er det Løiten lys![]()