Skravletråd :)

Hjemme med spysyk pode i dag... spydd en gang i timen i hele natt. Mor er trørr, poden er plutselig rød i kinnene og i grei form. Sove sa du? Nei takk mamma, jeg er ikke trøtt!

Hva skal dere i dag da?
God bedring til lillegutt:)
Jeg skal på en liten shoppingrunde, så hente barn og lage middag:)

God bedring til lillegutt:)
Jeg skal på en liten shoppingrunde, så hente barn og lage middag:)
Kos deg med shopping ;) Skulle egentlig det i dag jeg og... men sånne gikk ikke det ;)

Hei og hopp jenter! Hva gjør dere på i dag`?:)
Her har vi vært ute i finværet. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Nå er det soving på han. Senere i dag er det Løiten lys:)

Her har vi vært ute i finværet. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Nå er det soving på han. Senere i dag er det Løiten lys:)
Mannen er ute med minsten og jeg har nettopp vært å trent. Så nå spiser jeg lunsj helt alene:D Skal plante litt ute, men nyte tven alene først;)

Mannen er ute med minsten og jeg har nettopp vært å trent. Så nå spiser jeg lunsj helt alene:D Skal plante litt ute, men nyte tven alene først;)
Aha, flinka. Hva trener du?:)
Her er det datatid frem til guttungen våkner:D

Ligger på sofaen med lillesøster på fanget. Skal egentlig bake kanelknuter fra Lom idag, men storesøster er blitt syk så vi får se om d blir noe av..

Ligger på sofaen med lillesøster på fanget. Skal egentlig bake kanelknuter fra Lom idag, men storesøster er blitt syk så vi får se om d blir noe av..

Æsj , kjedelig med sykdom da. Hvordan syk er hun?:/ God bedring

Aha, flinka. Hva trener du?:)
Her er det datatid frem til guttungen våkner:D
Startet forrige uke:p Er så svak i rygg og armer så jeg trener kun styrke. Minsten begynner å bli tung å bære.

Back
Topp