God dagGod formiddag! Skinner sola hos deg i dag? Våren er så definitivt ankommet her, trampolina ble montert i går til stor glede for ungene her i huset![]()
Her er det også strålende sol, og det gjør noe med humøret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod formiddag! Skinner sola hos deg i dag? Våren er så definitivt ankommet her, trampolina ble montert i går til stor glede for ungene her i huset![]()
Det er jo dette som er skravletrådenHar vell vært litt for mye styr en stund her sikkertmen må da vært bedre å bruke den her enn topp 100 tråden??
Sorry...Ja det vet jeg jo, siden du aldri kommer hit!
God bedring til lilleguttHjemme med spysyk pode i dag... spydd en gang i timen i hele natt. Mor er trørr, poden er plutselig rød i kinnene og i grei form. Sove sa du? Nei takk mamma, jeg er ikke trøtt!
Hva skal dere i dag da?
å så denne uken som var så viktig da.!Du har sparkenSorry...
Og nå har svigers kommet, så da slipper jeg ikke unna denne uken heller...![]()
Hallo du! Kenguen misforstår da aldri. Ikke vær så frekk nå..Det er det jaggu!!!
Tror denne kengu har misforstått litt![]()
Det er det jaggu!!!
Tror denne kengu har misforstått litt![]()
De tåler nok litt mer enn oss....Ja det er rart det kan snu så fort. Min er av sorten som knapt nok blir dårlig når han blir syk
Kos deg med shoppingGod bedring til lillegutt
Jeg skal på en liten shoppingrunde, så hente barn og lage middag![]()
Å nei!!!å så denne uken som var så viktig da.!Du har sparken
Æsj...var jo ikke meningen du skulle lese detHallo du! Kenguen misforstår da aldri. Ikke vær så frekk nå..
Helt på bærtur liksom?!Haha ja! Er d mulig liksom??
Takk for detKos deg med shoppingSkulle egentlig det i dag jeg og... men sånne gikk ikke det
![]()
Mannen er ute med minsten og jeg har nettopp vært å trent. Så nå spiser jeg lunsj helt aleneHei og hopp jenter! Hva gjør dere på i dag`?
Her har vi vært ute i finværet. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Nå er det soving på han. Senere i dag er det Løiten lys![]()
Aha, flinka. Hva trener du?Mannen er ute med minsten og jeg har nettopp vært å trent. Så nå spiser jeg lunsj helt aleneSkal plante litt ute, men nyte tven alene først
![]()
Hei og hopp jenter! Hva gjør dere på i dag`?
Her har vi vært ute i finværet. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Nå er det soving på han. Senere i dag er det Løiten lys![]()
Ligger på sofaen med lillesøster på fanget. Skal egentlig bake kanelknuter fra Lom idag, men storesøster er blitt syk så vi får se om d blir noe av..
Startet forrige ukeAha, flinka. Hva trener du?
Her er det datatid frem til guttungen våkner![]()
Æsj , kjedelig med sykdom da. Hvordan syk er hun?:/ God bedring