God nattEgentlig ikke
Nå er det sengetid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattEgentlig ikke
Nå er det sengetid![]()
Kanskje folk er litt skravleleiGod dag! Må si det er lite liv i denne for tiden ja...
Så flott du har fått svarJeg har PCOS. Det skulle taes blodprøver for å dobbeltsjekke at det ikke "bare" er PCO, men i forhold til tidligere blodprøver sammen med symptomene var det ikke mye tvil der.
Eggstokkene mine er begge fulle av cyster. Hun fant ca 30 cyster i hver eggstokk. I tillegg hadde jeg en stor cyste på nesten 7 cm. Hun mente den så godartet ut, men må sendes inn til prøve og må holdes øye med. Kan være mulig den må opereres vekk.
På nåværende tidspunkt sa hun at det var HØYST usannsynlig (hun antok under 1% sjanse) at jeg kom til å bli gravid uten hjelp. Desverre er vekten min for høy til å søke IVF nå.
Eggløsninger ser det ikke ut til at jeg har, så mine menstruasjoner er bare blødningsforstyrrelser som følge av PCOS.
Planen videre er altså å fortsette på metformin i håp om at den kan hjelpe litt og gå ned i vekt. Vekttap kan øke mulighetene mine til å klare det selv, men om jeg ikke var blitt gravid innen jeg når bmi grensen skulle det da søkes IVF med det samme jeg nådde det vektkravet siden det mest sannsynlig vil være min eneste mulighet.
God formiddagGod dag! Må si det er lite liv i denne for tiden ja...
God dag! Må si det er lite liv i denne for tiden ja...
Hey!!Kanskje folk er litt skravlelei
Hey!!jeg er ikke lei! Bare altfor mye å gjøre...
![]()
Sola skinner, snøen smelter sakte, men sikkert! Baby, tanta og jeg skal ut på trilleturGod formiddag! Skinner sola hos deg i dag? Våren er så definitivt ankommet her, trampolina ble montert i går til stor glede for ungene her i huset![]()
Kanskje folk er litt skravlelei
God formiddag
Vi får holde liv her, vi![]()
Enig! Må se om vi får opp dampen her nå!![]()
Ja det vet jeg jo, siden du aldri kommer hit!Hey!!jeg er ikke lei! Bare altfor mye å gjøre...
![]()
Ja det synes jeg også i grunn. Få alle hit inn igjen.Har vell vært litt for mye styr en stund her sikkertmen må da vært bedre å bruke den her enn topp 100 tråden??
God bedring til det syke barnetHjemme med spysyk pode i dag... spydd en gang i timen i hele natt. Mor er trørr, poden er plutselig rød i kinnene og i grei form. Sove sa du? Nei takk mamma, jeg er ikke trøtt!
Hva skal dere i dag da?
Takk for detGod bedring til det syke barnet
Jeg skal snart på jobb.
Har vell vært litt for mye styr en stund her sikkertmen må da vært bedre å bruke den her enn topp 100 tråden??
God formiddag! Skinner sola hos deg i dag? Våren er så definitivt ankommet her, trampolina ble montert i går til stor glede for ungene her i huset![]()
Ja det er rart det kan snu så fort. Min er av sorten som knapt nok blir dårlig når han blir sykTakk for detNå er han jo plutselig i full vigør her. Syk sa du?? Unger altså.... at det kan snu så fort?
Det er det jaggu!!!Hallo?! D er BV som gjelder lissm!!