Skravletråd :)

Hva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett :D

Jeg sendt søknad på skole og så har jeg lest på nav så det kunne vel hvert mer spennende :P Nå så ser jeg tv og satser på en fin tv kveld :)

Jeg sendt søknad på skole og så har jeg lest på nav så det kunne vel hvert mer spennende :p Nå så ser jeg tv og satser på en fin tv kveld :)
Hva har du søkt?

Vernepleier og så slang jeg nå på noen andre årssrudier også for moro skyld så kan jeg håpe på at jeg får noe napp hehe
Så spennende. Kjenner kun flotte vernepleiere :D

Så spennende. Kjenner kun flotte vernepleiere :D

Satser på at jeg kommer inn nå da :) For det er vanskelig å få noe særlig med bare fagbrev. Men hvor smart jeg er som tenker tanken på skole nå som jeg venter en liten til sommeren det kan diskuteres haha

Men tok jo fagprøva når frøkna var 20 mnd og var alene da og så skal alltids klare det :)

Haha, sant det:p
Får ikke plass til alt på rommet så bestikke andre jenter som bor på skolen med bind og yougurt:p haha
Det er jo veldig smart :D Tenk så mange venner han har :P

Satser på at jeg kommer inn nå da :) For det er vanskelig å få noe særlig med bare fagbrev. Men hvor smart jeg er som tenker tanken på skole nå som jeg venter en liten til sommeren det kan diskuteres haha

Men tok jo fagprøva når frøkna var 20 mnd og var alene da og så skal alltids klare det :)
For en flott innstilling:signs003

Og så gleder jeg meg veldig til å se "the biggiest loser" i kveld. Skal bare henge opp litt tøy og sette på en ny vask:)
Glemte helt det var i dag. Har det begynt allerede?

Back
Topp