Boblefrua
Forumet er livet
Mange sier det første året er det mest slitsomme, jeg syns det er det aller beste♡Ja jeg gleder meg veldig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange sier det første året er det mest slitsomme, jeg syns det er det aller beste♡Ja jeg gleder meg veldig![]()
Ååå ja det må være detMange sier det første året er det mest slitsomme, jeg syns det er det aller beste♡
Hva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett![]()
Elsker å løpe, spinne og trene styrkeHva liker du å trene?
Det skal jeg se ogsåOg så gleder jeg meg veldig til å se "the biggiest loser" i kveld. Skal bare henge opp litt tøy og sette på en ny vask![]()
Håper du får en fin kveldJeg sendt søknad på skole og så har jeg lest på nav så det kunne vel hvert mer spennendeNå så ser jeg tv og satser på en fin tv kveld
![]()
Spent på om det ligner på den amerikanske versjonen.Det skal jeg se også![]()
Hva har du søkt?Jeg sendt søknad på skole og så har jeg lest på nav så det kunne vel hvert mer spennendeNå så ser jeg tv og satser på en fin tv kveld
![]()
Jeg hater å løpe, men spinning og styrke er best.Elsker å løpe, spinne og trene styrke![]()
Håper du får en fin kveld
Hva har du søkt?
Ganske likt foreløpig hvertfall..Spent på om det ligner på den amerikanske versjonen.
Så spennende. Kjenner kun flotte vernepleiereVernepleier og så slang jeg nå på noen andre årssrudier også for moro skyld så kan jeg håpe på at jeg får noe napp hehe
Setter på det nåGanske likt foreløpig hvertfall..
Så spennende. Kjenner kun flotte vernepleiere![]()
Jeg er veldig imponertHahaha! Helt utrolig til system på flere av de altså![]()
Det er jo veldig smartHaha, sant det
Får ikke plass til alt på rommet så bestikke andre jenter som bor på skolen med bind og yougurthaha
For en flott innstillingSatser på at jeg kommer inn nå daFor det er vanskelig å få noe særlig med bare fagbrev. Men hvor smart jeg er som tenker tanken på skole nå som jeg venter en liten til sommeren det kan diskuteres haha
Men tok jo fagprøva når frøkna var 20 mnd og var alene da og så skal alltids klare det![]()

Glemte helt det var i dag. Har det begynt allerede?Og så gleder jeg meg veldig til å se "the biggiest loser" i kveld. Skal bare henge opp litt tøy og sette på en ny vask![]()
Sofa og gossip girlHva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett![]()