Skravletråd :)

Jeg har mistet helt lysten på sjokolade og kaffe.... Men alt som er salt derimot.... Og så tok jeg et glass cola i sted på grunn av kvalme.. Ååh det var godt!
Kvelden skal tilbringes på sofa, i morgen er det time hos legen for å offisielt bli "gravid". Spennende! Hva skjer hos legen da?

Jeg har mistet helt lysten på sjokolade og kaffe.... Men alt som er salt derimot.... Og så tok jeg et glass cola i sted på grunn av kvalme.. Ååh det var godt!
Kvelden skal tilbringes på sofa, i morgen er det time hos legen for å offisielt bli "gravid". Spennende! Hva skjer hos legen da?
Hvor langt på vei er du?
Han vil antakelig fylle ut sånn svangerskapspapirer, sjekke blodtrykk, vekt o.l.

4+4. Skal til legen av andre grunner, men dette er prøverørsbarn så da skal man få ekstra oppfølging.

Sitter og ser på friends with Benefits filmen og gråter :p hormonella sa du??

Åååå som jeg smiler fra øre til øre nå!!!!! Lille prinsen i magen har snudd
Seg tilbake og sparker utover, etter en uke med så og si innaktivitet kjenner jeg nå full akrobatikk !! For en følelse, helt på gråten av glede <3 savna det sååå!!!

Seg tilbake og sparker utover, etter en uke med så og si innaktivitet kjenner jeg nå full akrobatikk !! For en følelse, helt på gråten av glede <3 savna det sååå!!!

Så deilig at han endelig gjorde det nå :D så slipper du å være mere bekymret!

Ååh...så herlig:D
Bare å nyte hver eneste bevegelse!

Ja så absolutt ! Vi var så sta begge to, mens alle rundt oss så på oss som et gift par, satt vi der og benektet alt av følelser :p rart hvordan ting kan komme når en minst venter det :D
Det er så koselig når ting går den rette veien!

Når jeg og samboeren møttes bodde jeg i Norge og han på Island,
Etter ett intenst forhold fra april til oktober pakket han ned livet sitt å flyttet til Norge.
Kun for å satse på ett forhold med meg.

Det var skummelt og berusende på en og samme gang.

Back
Topp