HemmeligG
Forumet er livet
Forøvrig er melkesjokolade skikkelig godt da!Å, men da kan jeg jo ikke få denstakkars kengubarnet som ikke får sjokkisen sin
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forøvrig er melkesjokolade skikkelig godt da!Å, men da kan jeg jo ikke få denstakkars kengubarnet som ikke får sjokkisen sin
![]()
Forøvrig er melkesjokolade skikkelig godt da!![]()
sjokolade!?Det er alt for mye snakk om sjokolade her inne. *viiiil ha* ;(![]()
SofakosHva skjer i kveld ?![]()
Han kan få ny på lørdgÅ, men da kan jeg jo ikke få denstakkars kengubarnet som ikke får sjokkisen sin
![]()
Hvor langt på vei er du?Jeg har mistet helt lysten på sjokolade og kaffe.... Men alt som er salt derimot.... Og så tok jeg et glass cola i sted på grunn av kvalme.. Ååh det var godt!
Kvelden skal tilbringes på sofa, i morgen er det time hos legen for å offisielt bli "gravid". Spennende! Hva skjer hos legen da?
Spennende da4+4. Skal til legen av andre grunner, men dette er prøverørsbarn så da skal man få ekstra oppfølging.
Ser på den jeg også! ler så jeg faller ut av sofaen nesten! Elsker den filmen!Sitter og ser på friends with Benefits filmen og gråterhormonella sa du??
Ser på den jeg også! ler så jeg faller ut av sofaen nesten! Elsker den filmen!
så søttJeg også!! Spesielt siden jeg som samboer startet som nettopp dette og skulle absolutt ikke i forhold !! Haha![]()
Ja så absolutt ! Vi var så sta begge to, mens alle rundt oss så på oss som et gift par, satt vi der og benektet alt av følelserså søttnoen ganger blir det forhold ut av det mest utenkelige
![]()
Åååå som jeg smiler fra øre til øre nå!!!!! Lille prinsen i magen har snudd
Seg tilbake og sparker utover, etter en uke med så og si innaktivitet kjenner jeg nå full akrobatikk !! For en følelse, helt på gråten av glede <3 savna det sååå!!!
Ååh...så herligÅååå som jeg smiler fra øre til øre nå!!!!! Lille prinsen i magen har snudd
Seg tilbake og sparker utover, etter en uke med så og si innaktivitet kjenner jeg nå full akrobatikk !! For en følelse, helt på gråten av glede <3 savna det sååå!!!
Det er så koselig når ting går den rette veien!Ja så absolutt ! Vi var så sta begge to, mens alle rundt oss så på oss som et gift par, satt vi der og benektet alt av følelserrart hvordan ting kan komme når en minst venter det
![]()
Håper du får en flott mandagInnom for å ønske alle en herlig mandag![]()