Håper da virkelig detGFår håpe det er en stund til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper da virkelig detGFår håpe det er en stund til det
Hehe nei det er godtMed kylling :O Men det skjer ikke!
Du er veldig fornuftigHehe nei det er godt![]()
Liker godt den med daim når den er iskald, men jappen har jeg ikke smakt ennåJeg syntes ikke den med japp var så god, men den med daim er ennå værre så sier japp jeg![]()
Liker godt den med daim når den er iskald, men jappen har jeg ikke smakt ennå![]()
Firkløver ja. Den er knallgodGo nuts - firkløver?![]()
Jo, men problemet er jo når man får veldig mange favoritterMen om du ikke har smakt den, så burde du velge japp. Man må jo teste ut nye sjokolader![]()
Jo, men problemet er jo når man får veldig mange favoritter![]()
Oi! Om du klarer det er du jammen flink! Snopesuget tok helt av etter jeg sluttet å røykeJeg er sjokoman så skjønner problemet dittMen nå har jeg snopestopp frem til fødsel i juli
![]()
Oi! Om du klarer det er du jammen flink! Snopesuget tok helt av etter jeg sluttet å røyke![]()
Vært røykfri i 64 dager og synes det er grusomt. Hadde sluttet for over 2 år siden når jeg ble prøver, men begynte på igjen.Vel nå har jeg hvert så mye dårlig og spydd så mye at det er vel bare 2-3 uker av de 21 jeg har gått gravid som jeg har orket snop. Og nå etter noen fine dager så har jeg startet med å være dårlig igjen.
Men jeg skal helt ærlig innrømme at røyken den frister mer akkurat nå... for sjokolade gir meg sure oppstøt og oppkast![]()
Vært røykfri i 64 dager og synes det er grusomt. Hadde sluttet for over 2 år siden når jeg ble prøver, men begynte på igjen.
Tror du at du begynner igjen etter fødsel denne gangen da?Jeg sluttet når jeg gikk gravid med frøkna, men startet igjen kort tid etter fødsel. Og denne gangen skulle jeg slutte 1 oktober, gikk ganske greit helt til jeg oppdaget at jeg var gravid da begynte jeg å slite![]()
Tror du at du begynner igjen etter fødsel denne gangen da?
Ikke lett å holde seg unna nei. Tror jeg tenker på røyk dagligJeg håper røylesuget gir seg og at jeg ikke gjør det, men at jeg klarer å holde meg det vet jeg ikke... jeg må nemlig innrømme at en kaffe og bailys + røyk er jaggu noe jeg lengter etter når jeg sitter helt alene og nyter stillheten haha
Ikke lett å holde seg unna nei. Tror jeg tenker på røyk daglig![]()
Vi får håpe detDet er ikke det, og jeg jobber hardt for ikke å sprekke nå. Men håper på at det roer seg og at jeg kan bli røykfri også etter fødsel![]()