Vi får håpe detPrøve å tenke på de positive "gevinstene"
![]()
Ja det er det jeg prøver på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe detPrøve å tenke på de positive "gevinstene"
![]()
Helt enig med deg derJa det er det jeg prøver påMen i en ellers vanskelig tid hadde det hvert deilig å ty til sitt vante stressmiddel
![]()
Helt enig med deg der![]()
Synes det høres veldig fornuftig utSå da syntes jeg du heller skal ta deg en ekstra sjokoladebit med god samvittighet og tenke på hvor flink du har hvert som har kommet deg gjennom denne dagen og uten en røyk![]()
Det må bli litt mer liv på denne skravletråden!![]()
Det er ikke detEr ikke mye liv i denne for tiden nei...
I dag har jeg gjort tilnærmet ingentingKan være med å skape liv jeg! Ligger bare våken i senga uansett
Fortell hva du har gjort i dag!
Det må bli litt mer liv på denne skravletråden!![]()
Jeg er ganske flink i helgene, men i hverdagene blir jeg ofte sliten av jobb og sliktSkulle hvert flinkere til å lage liv men har blitt dårlig med det for min del nå... men skal bli flinkere bare kvalmen gir seg![]()
Jeg er ganske flink i helgene, men i hverdagene blir jeg ofte sliten av jobb og sliktPrøver titte innom hver kveld da
![]()
Spørs litt hva det snakkes om.. er det sport så gidder jeg ikkeJeg er mye innom men ikke mye jeg orker å engasjere meg... men når jeg har liggi på sofaen her i hele dag så er det greit å stikke innom noen ganger om dagen for å få dagen til å gå![]()
Spørs litt hva det snakkes om.. er det sport så gidder jeg ikke![]()
Nå er jeg våkenLillemor på fem uker har blitt forkjølet og sovet dårlig i det siste, men etter å ha vært på apoteket og kjøpt saltvannsdråper sovnet hun i 12 tiden! Er det ikke typisk at jeg da ikke får sove i det hele tatt?
Noen andre som er våkne?
Det er ikke detHvordan går det med deg da?