Skravletråd :)

Så da syntes jeg du heller skal ta deg en ekstra sjokoladebit med god samvittighet og tenke på hvor flink du har hvert som har kommet deg gjennom denne dagen og uten en røyk :)
Synes det høres veldig fornuftig ut :P

Det må bli litt mer liv på denne skravletråden! :)

Skulle hvert flinkere til å lage liv men har blitt dårlig med det for min del nå... men skal bli flinkere bare kvalmen gir seg :p
Jeg er ganske flink i helgene, men i hverdagene blir jeg ofte sliten av jobb og slikt :p Prøver titte innom hver kveld da :)

Jeg er ganske flink i helgene, men i hverdagene blir jeg ofte sliten av jobb og slikt :p Prøver titte innom hver kveld da :)

Jeg er mye innom men ikke mye jeg orker å engasjere meg... men når jeg har liggi på sofaen her i hele dag så er det greit å stikke innom noen ganger om dagen for å få dagen til å gå :P

Jeg er mye innom men ikke mye jeg orker å engasjere meg... men når jeg har liggi på sofaen her i hele dag så er det greit å stikke innom noen ganger om dagen for å få dagen til å gå :p
Spørs litt hva det snakkes om.. er det sport så gidder jeg ikke :P

Lillemor på fem uker har blitt forkjølet og sovet dårlig i det siste, men etter å ha vært på apoteket og kjøpt saltvannsdråper sovnet hun i 12 tiden! Er det ikke typisk at jeg da ikke får sove i det hele tatt? :rolleyes:

Noen andre som er våkne?

Lillemor på fem uker har blitt forkjølet og sovet dårlig i det siste, men etter å ha vært på apoteket og kjøpt saltvannsdråper sovnet hun i 12 tiden! Er det ikke typisk at jeg da ikke får sove i det hele tatt? :rolleyes:

Noen andre som er våkne?
Nå er jeg våken :) selv om jeg er barnefri på hotell :) fikk du sove til slutt?

God morgen jenter!
Nyter hotell og studietur i Stockholm. Alt for tidlig våken, men men :)

Back
Topp