Jo, bare hyggeligAha....takk for nyttig info![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, bare hyggeligAha....takk for nyttig info![]()
Utrolig bra senter egentlig.D er der jeg stikker innom når anledningen byr seg![]()
Vi håper og tror detHuff ja, det verste er jo om barna blir syke
Håper han er på beina til helgen!
Var litt vanskelig å holde maska i dag jaBra det daellers hadde jeg dødd!
Det gjør de, og vi får besøke, men tungt er detOk, skjønner. så de kommer til et bra hjem da?![]()
Utrolig bra senter egentlig.
Vi lå på thon hotel rett over![]()
Det skjønner jeg godt det er. :/ Når oppdaget du allergien da?Det gjør de, og vi får besøke, men tungt er det![]()
Ja, liker d veldig godt, særlig etter at d ble påbygd![]()
God kveld.God kveld folkens.
Stille her også i kveld, mye opptatte folk i dag tror jeg.
Ikke en lek jeg deltar på iallefallLeker vi stilleleken i kveld eller?![]()
Var jo ikke folk herIkke en lek jeg deltar på iallefall![]()
Begynte i det små for omtrent 1 år siden men hodepiner daglig, konstant tett nese og at det klødde litt i øynene. Begynte på medisiner med en gang, og har prøvd forskjellige, men ting ble bare værre. De siste 3-4 månedene har det vært så gale at øynene mine hovner opp noe voldsomt hvertfall 1 gang i uka, får utslett på armer, bryst og hals og får allergianfall der halsen knyter seg sammen og jeg sliter med å pusteDet skjønner jeg godt det er. :/ Når oppdaget du allergien da?
Nei, stille...Var jo ikke folk hernå skal jeg legge meg
så nå gjør det ikke noe.
Begynte i det små for omtrent 1 år siden men hodepiner daglig, konstant tett nese og at det klødde litt i øynene. Begynte på medisiner med en gang, og har prøvd forskjellige, men ting ble bare værre. De siste 3-4 månedene har det vært så gale at øynene mine hovner opp noe voldsomt hvertfall 1 gang i uka, får utslett på armer, bryst og hals og får allergianfall der halsen knyter seg sammen og jeg sliter med å puste![]()
Føler meg veldig tom og trist her jeg sitter uten demSkjønner....Nei, da går det jo ikke.Utrolig trist. Blir jo fam.medlem. Godt dere vet hvor nye eiere bor og vil ha kontakt om ikke annet.
Her har det vært motsatt. Hadde mye allergier i barnealder, men vokst meste av meg.
Det skjønner jegFøler meg veldig tom og trist her jeg sitter uten dem![]()
Veldig. Hadde jo ingen tegn det første året hellerDet skjønner jegSå dumt med allergier
![]()
Huff neeei, skjønner...Da blir det såå vondtVeldig. Hadde jo ingen tegn det første året heller![]()
Hadde nesten vært bedre. Er jo blitt så glad i de. Men får fokusere på å prøve videre på menneskelige barnHuff neeei, skjønner...Da blir det såå vondtBlir jo så glad i disse dyra
<3 Skulle håpet du fikk allergien før nesten.