Ok, du har jo mer peiling enn megAha, da tipper jeg du har acryl pulver, det er ofte rosa iallefall![]()
Er det bra eller dårlig da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, du har jo mer peiling enn megAha, da tipper jeg du har acryl pulver, det er ofte rosa iallefall![]()
JaIkke makan til klaging
![]()
Han er kvalm og generelt slapp.
Uff daJaIkke makan til klaging
![]()
Han er kvalm og generelt slapp.
Ok, du har jo mer peiling enn meg
Er det bra eller dårlig da?
Ja, det er digg. Flott med fine negler.Jeg vil også dra å fikse neglene mine.. File, lakke osv..
Jeg bruker holde meg frisk..Gjorde det sist også, men håper ikke guttungen blir syk..:/ Dessuten bør han komme seg raskt med fullt hus i helgen og besøker.Uff dahåper ikke han smitter dere andre
![]()
Hehe, kan du si...Haha har han fått mannesyken?![]()
Hehe, kan du si...
Kvalm sier han og ser jo slapp og blek ut. Ikke kastet opp enda da. Liten matlyst.
Ja, det er digg. Flott med fine negler.
Sitter du halveis i behandlingen og fødsel begynner![]()
Håper virkelig detFår satse på at dere holde dere friske nå hvertfall over helgen da siden dere skal ha bursdag![]()
Haha, d er nesten verdt å prøve nettopp derfor![]()
Haha, du får ringe og bestille med engang![]()
Jeg pleier å gå innom lakkbaren på et kjøpesenter ikke så langt fra der jeg bor. Der filer de og lakker neglene for en fin pris. Jeg får veldig lett lange negler og et veldig fornøyd med de, så derfor er d veldig realt med lakkbar![]()
Det er veldig deiligJeg vil også dra å fikse neglene mine.. File, lakke osv..
Aha....takk for nyttig infoDet kommer an på personen og neglene mer. Og såklart finnes det jo ulike merker/produkter. Acryl er jo mer skånsomt og sliter ikke sånn som hardgele..så det er bedre om det sitter og neglene holder seg pene med det. Jeg har prøvd begge deler, og for meg funket hardgele best. Pga. neglene holdt seg lengst pene og knakk ikke da.
Huff ja, det verste er jo om barna blir sykeJeg bruker holde meg frisk..Gjorde det sist også, men håper ikke guttungen blir syk..:/ Dessuten bør han komme seg raskt med fullt hus i helgen og besøker.
Så veldig greit daEr jo dyrt vanligvis. Jeg var på lakkbaren på ski storsenter engang, var greit det.
![]()