Ja hu gjør det, men pleier ikke å bruke så lang tid når hun er den eneste som skal gå hjem slik som i dag... så har hu jo ikke lyd på mobilen sånn at jeg får tak i henne![]()
Kjedelig da. Har hun kommet nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hu gjør det, men pleier ikke å bruke så lang tid når hun er den eneste som skal gå hjem slik som i dag... så har hu jo ikke lyd på mobilen sånn at jeg får tak i henne![]()
Ok, skjønner. så de kommer til et bra hjem da?Hatt de i 2 år. Ja. De bor ca 2 timer unna og har vært på besøk med dem noen ganger med hundene for å bli skikkelig kjent med dem.
Bra det daJo, men bruker vanligvis ikke lukte det på kontoret![]()
Jeg har også mine egne negler med støp oppåmen de ryker ganske fort allikevel
![]()
Kjedelig da. Har hun kommet nå?![]()
Godt hun kom da. Hvorfor hadde hun brukt så lang tid?Ja hun kom nå... Kjenner det koker litt i toppen på meg nå ja![]()
Godt hun kom da. Hvorfor hadde hun brukt så lang tid?![]()
Haha, morsom hun erFordi hun hadde hvert på do rett borti gata her sier hun vel man bruker ikke 45 min på do og hvertfall ikke hos andre![]()
Haha, morsom hun erGjerne vært innom der og lekt litt også da?
![]()
Haha, jaja. Hun styrer nå på og virker selvstendig daJa veldig morsom må jeg siringt faren hadde hu gjort på veien hjem å, men å ringe meg tilbake nei det gidder vi ikke
skal ikke se bort ifra at hun har lekt litt også nei
![]()
Haha, jaja. Hun styrer nå på og virker selvstendig da![]()
Det er jo supert og også veldig greit når lillebror kommerJada det mangler ikke noe på det, hun er ganske så selvstendig og løsningsorientert så hun fikser det hun vil![]()
Det er jo supert og også veldig greit når lillebror kommer![]()
Etter deg det ellerJada det er detog hun styrer og ordner på, har mye og sterke meninger den lille frøkna mi
![]()
Etter deg det eller?
Haha...nei, jeg har nok ikke sterke neglerDa er det dårlig støphaha..Neida...Du har kanskje ikke så sterke negler?
Hva har du oppå da? Hard gele? Akryl?
Haha...det er det faktiskMed mannen syk er det nesten som å ha 2 ungerhaha
Aha, da tipper jeg du har acryl pulver, det er ofte rosa iallefallHaha...nei, jeg har nok ikke sterke neglervet ikke hva jeg har oppå? En slik rosa pulverstøp
![]()
Haha...det er det faktisk
Hva feiler det han?