Skravletråd :)

Da blir han nok fornøyd :) Jada det gjør hun, hu har perioder hu er lei men alle de andre går der. Men det blir litt greiere å ha med venner hjem når jeg er hjemme hver dag egentlig. Hvertfall greiere enn å ha med noen hjem nå om dagen hvor formen er så variabel og stort sett ødelagt etter jobb...

Mhm, er jo greit tilbud.
Blir nok en del greiere ja.
Hvordan er formen i dag da?

Ser den. har måttet vasket og støvsuge mye siden hundene røyter som noen galninger da, men i kveld flytter de til et nytt hjem :( Har utviklet noe helt sinnsykt til allergi siste året. Begynte rolig med tett nese og kløing i øynene, så begynte jeg å få utslett og øynene hovnet opp, og nå 3 siste månedene har jeg fått flere skikkelig allergianfall der halsen snører seg helt sammen og jeg sliter med å puste. Prøvd forskjellige medisiner, men det blir bare verre :( Så har ikke noe annet valg enn å gi dem til et nytt hjem :(

Huff så trist:( Hvor lenge har dere hatt de?
Vet dere noe om det nye hjemmet?

Bra det da:)
Ja, mye jobb foran deg:)

Ja så er det bare å lade opp, for jeg starter jo å stresse flere timer før jeg skal på en ettermiddagsvakt, så i morra på denne tiden sitter jeg bare å tripper for å reise på jobb :P

Ja så er det bare å lade opp, for jeg starter jo å stresse flere timer før jeg skal på en ettermiddagsvakt, så i morra på denne tiden sitter jeg bare å tripper for å reise på jobb :p

Sånn er jeg før jobb også:P haha

Noen som er våkne nå?
Lå å sov den deiligste søvn, men tror du ikke mannens TO vekkerklokker vekket meg? Vi er ikke på samme rom en gang. Og ikke f om han reagerte på de heller, så da måtte jeg stå opp da så d ble stilt..!
Å nei, sååå irriterende!!:oops:
Håper du klasket klokka i hodet på han:p

For noen arbeidstider.. men det er vel bare fordi jeg er vant til at nattevakt er fra kl 22-7/7.30 :P Men det er jo greit at det er litt å gjøre da, ellers blir det kjedelig å jobbe natt.
Ja, det er ganske rare arbeidstider:p vi må rette oss etter trafikken..
Action på jobb er helt greit for å få tiden til å gå;)

Back
Topp