GrattisJuhu har over 500 innlegg denne mnd, det skulle jeg ikke ha før søndag var planen. Har visst skravlet litt likevel da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrattisJuhu har over 500 innlegg denne mnd, det skulle jeg ikke ha før søndag var planen. Har visst skravlet litt likevel da.
Du er jaggu ikke langt bak du heller ser jeg, Bare 30 innlegg eller noe ,det tar du fort igjenGrattisdu er rå på skravling
![]()
Da blir han nok fornøydJada det gjør hun, hu har perioder hu er lei men alle de andre går der. Men det blir litt greiere å ha med venner hjem når jeg er hjemme hver dag egentlig. Hvertfall greiere enn å ha med noen hjem nå om dagen hvor formen er så variabel og stort sett ødelagt etter jobb...
4-manns boligalt er nytt ja. Huset holder på å bli bygget
er i Arna
![]()
Mhm, er jo greit tilbud.
Blir nok en del greiere ja.
Hvordan er formen i dag da?
Da er vi plutselig ikke så langt unna hverandre daAha, deilig da
Vi holder til på Minde![]()
Ser den. har måttet vasket og støvsuge mye siden hundene røyter som noen galninger da, men i kveld flytter de til et nytt hjemHar utviklet noe helt sinnsykt til allergi siste året. Begynte rolig med tett nese og kløing i øynene, så begynte jeg å få utslett og øynene hovnet opp, og nå 3 siste månedene har jeg fått flere skikkelig allergianfall der halsen snører seg helt sammen og jeg sliter med å puste. Prøvd forskjellige medisiner, men det blir bare verre
Så har ikke noe annet valg enn å gi dem til et nytt hjem
![]()
Jo den er ikke så ille, så mye bedre nå enn i går kveldså nå har jeg startet å samle energi til jeg skal ha jobbe helg haha
Da er vi plutselig ikke så langt unna hverandre da![]()
Bra det da![]()
Ja, mye jobb foran deg![]()
Ja så er det bare å lade opp, for jeg starter jo å stresse flere timer før jeg skal på en ettermiddagsvakt, så i morra på denne tiden sitter jeg bare å tripper for å reise på jobb![]()
Lunsjdate til høsten da? Du kan få komme å se nye leilighetenDet er vi ikke vet du![]()
Sånn er jeg før jobb ogsåhaha
Lunsjdate til høsten da? Du kan få komme å se nye leiligheten![]()
Men da har vi en plan daJeg er klar jeg vettuKjempe koselig det.
Du/ dere får komme her også.
.
At Synnøve skal besøke meg til høstenHva prater vi om ?![]()
Å nei, sååå irriterende!!Noen som er våkne nå?
Lå å sov den deiligste søvn, men tror du ikke mannens TO vekkerklokker vekket meg? Vi er ikke på samme rom en gang. Og ikke f om han reagerte på de heller, så da måtte jeg stå opp da så d ble stilt..!
Ja, det er ganske rare arbeidstiderFor noen arbeidstider.. men det er vel bare fordi jeg er vant til at nattevakt er fra kl 22-7/7.30Men det er jo greit at det er litt å gjøre da, ellers blir det kjedelig å jobbe natt.
Var rolig i gårKaos på flyplassen om dagen eller?