Skravletråd :)

Veldig. Man føler seg litt tryggere :) men jeg har lært meg å ikke ta ting for god fisk før det er over.

Ja, gleder meg til jeg er over den milepælen:). selvom ingenting er sikkert selvfølgelig.. Mye bekymringer som gravid jaaa :p

Vis vedlegget 106506 Fortsatt ikke fått satt av dora:P
"Gamle stuen" her mangler et bilde til på veggen der borte og bordet skal vekk. Bilde har vi, må bare komme opp;) Skal også ha tilsvarende lampe i andre vinduskarmen. Vinduene skal også gjøres noe med på sikt, men det er en annen sak:P

Vis vedlegget 106508
Kosekroken i "gamlestuen" har fått litt flere bilder. Bør vi ha en pute i stolen eller ikke??

Vis vedlegget 106509
Her ser vi over i nye stuen. Skal få like ovner i denne stuen og, så den hvite på gulvet der er kun imidertid. Skal ha sort glassovn på veggen som i gamle stuen.
Vis vedlegget 106510
Litt nærmere bilde. Gulvet i "gamlestuen" skal også slipes ned når gubben har tid og ork.

Vis vedlegget 106511
Nærmere bilde av klokken:D

Vis vedlegget 106512
Nye sofaen. Her må vi få bilder. Evt. et stort. Annet vi kunne hatt her mon tro??
Så lekkert dere har det:D kjempe fint!!

Ååhhh...så fint:D
Håper ikke du klarer å ha det så ryddig hele tiden?!:P

Noen som er våkne nå?
Lå å sov den deiligste søvn, men tror du ikke mannens TO vekkerklokker vekket meg? Vi er ikke på samme rom en gang. Og ikke f om han reagerte på de heller, så da måtte jeg stå opp da så d ble stilt..!

Jeg kom hjem til en unge som var ute i fotballshorts og fotballdrakt i dag, trodde jeg skulle klikke på den ungen.!

Såpass ja, det var litt lite klær. Er han veldig varm av seg? Hu mi har såvidt hatt vett på å ta av seg utebuksa hu da.. men å få det inn i hodet at hu skal ha på regnbukse når hun nå skal ut å leke i søla det klarer hun ikke så leker ute med vinterbukse i søla i 7 varmegrader og steikende sol :P

Enig. Å kle barn i småskolealder er faktisk vanskelig. For dem må jo kle seg selv på skolen, er ikke voksne nok til å hjelpe og passe på. Var lettere i barnehagen der de fikk hjelp.

Ja det er helt sant, så det har hvert mye rar påkledning har jeg oppdaget. Men de bør jo kunne si at i dag passer det med dress/utebukse eller i dag trenger dere regntøy. Syntes jeg da, det tar jo læreren bare et par sekunder å si høyt i klassen før de går i garderoben.

Ja, gleder meg til jeg er over den milepælen:). selvom ingenting er sikkert selvfølgelig.. Mye bekymringer som gravid jaaa :p
Ja det er det. :) men de er flinke i dag!! I 2010 kom Vesla i hu og hast med KS. Å jeg kan takke ei sta JM for at ikke prinsessa mi inni magen når morkaken evnt ville løsnet.

2014 reddet en overlegen og en JM på SiV livet mitt etter en EXU.

Denne gangen tar de smertene mine med en stor klype salt. da keg ikke merker smerte så godt. Å jeg har hvert igjennom så mye.

Min sønn ligger å hoster konstant nå, blir han syk igjen så blir jeg smårar. Men kanskje han skjønner at han ikke bør ha på seg så lite klær da...

Får håpe han holder seg frisk da :)
Og om han blir syk så får man satse på at han har lært at man må ha mere klær på seg ute.

Jobber til kl 0430:)
Vi har masse å gjøre! Altfor mye! Fly, ferjer og landevei;)

For noen arbeidstider.. men det er vel bare fordi jeg er vant til at nattevakt er fra kl 22-7/7.30 :P Men det er jo greit at det er litt å gjøre da, ellers blir det kjedelig å jobbe natt.

Noen som er våkne nå?
Lå å sov den deiligste søvn, men tror du ikke mannens TO vekkerklokker vekket meg? Vi er ikke på samme rom en gang. Og ikke f om han reagerte på de heller, så da måtte jeg stå opp da så d ble stilt..!

Oj du skal være glad du ikke bor med meg du, her sover jeg og frøkna gjennom 6 alarmer. Og vekkerklokka har jeg droppa for den hørte jeg ikke (sånn gammeldags med "hammer"). Vi er håpløse når det kommer til å våkne haha

Oj du skal være glad du ikke bor med meg du, her sover jeg og frøkna gjennom 6 alarmer. Og vekkerklokka har jeg droppa for den hørte jeg ikke (sånn gammeldags med "hammer"). Vi er håpløse når det kommer til å våkne haha
Oida! Sover så lett jeg at jeg våkner av at naboen lukker ytterdøren om morningen! Blæææ...

Back
Topp