Samme herHar full fest i magen nå
Lilleprinsen er like urolig som søsteren var og fortsatt er
![]()
Så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHar full fest i magen nå
Lilleprinsen er like urolig som søsteren var og fortsatt er
![]()
25 uker i dag (onsdag... så teknisk sett i går)Så koselighvor langt er du på vei
?
25 uker i dag (onsdag... så teknisk sett i går)
Veldig. Man føler seg litt tryggereSå koselig, 21+0 her idagmå være deilig være over den 24 ukers grensa
![]()
Jobber til kl 0430Og så jobber du hele natta? Det er lang vakt... pleier det å være mye å gjøre på natta eller?
Ja veldig deilig![]()
Veldig. Man føler seg litt tryggeremen jeg har lært meg å ikke ta ting for god fisk før det er over.
Haha....skulle tatt seg ut om jeg sov på jobbSovende nattevakt da?? Om ikke lang vakt!!
God vakt til deg![]()
Viktig at dere får noe å le av, jaJa, må jo underholde oss her inne![]()
Ingen planer ennåPrøver på det ja. Vi kjeder oss fort begge to![]()
Mhm, oh yeaah. Planer for sommeren da?
De var råkuleHihi, jaaa..Der hadde jeg julenegler og var på juleshopping i London![]()
Så lekkert dere har detVis vedlegget 106506 Fortsatt ikke fått satt av dora![]()
"Gamle stuen" her mangler et bilde til på veggen der borte og bordet skal vekk. Bilde har vi, må bare komme oppSkal også ha tilsvarende lampe i andre vinduskarmen. Vinduene skal også gjøres noe med på sikt, men det er en annen sak
Vis vedlegget 106508
Kosekroken i "gamlestuen" har fått litt flere bilder. Bør vi ha en pute i stolen eller ikke??
Vis vedlegget 106509
Her ser vi over i nye stuen. Skal få like ovner i denne stuen og, så den hvite på gulvet der er kun imidertid. Skal ha sort glassovn på veggen som i gamle stuen.
Vis vedlegget 106510
Litt nærmere bilde. Gulvet i "gamlestuen" skal også slipes ned når gubben har tid og ork.
Vis vedlegget 106511
Nærmere bilde av klokken![]()
Vis vedlegget 106512
Nye sofaen. Her må vi få bilder. Evt. et stort. Annet vi kunne hatt her mon tro??
Ååhhh...så fintBle inspirert til å legge ut litt bilder av mitt hjem ogsåKan være kjekt å få litt inspirasjon fra hverandre
Vis vedlegget 106555 Vis vedlegget 106556 Vis vedlegget 106557 Vis vedlegget 106558 Vis vedlegget 106546 Vis vedlegget 106548 Vis vedlegget 106549 Vis vedlegget 106551 Vis vedlegget 106552 Vis vedlegget 106553 Vis vedlegget 106554
Ååhhh...så fint
Håper ikke du klarer å ha det så ryddig hele tiden?!![]()
Jeg kom hjem til en unge som var ute i fotballshorts og fotballdrakt i dag, trodde jeg skulle klikke på den ungen.!
Enig. Å kle barn i småskolealder er faktisk vanskelig. For dem må jo kle seg selv på skolen, er ikke voksne nok til å hjelpe og passe på. Var lettere i barnehagen der de fikk hjelp.
Ja det er det.Ja, gleder meg til jeg er over den milepælen. selvom ingenting er sikkert selvfølgelig.. Mye bekymringer som gravid jaaa
![]()
Min sønn ligger å hoster konstant nå, blir han syk igjen så blir jeg smårar. Men kanskje han skjønner at han ikke bør ha på seg så lite klær da...
Jobber til kl 0430
Vi har masse å gjøre! Altfor mye! Fly, ferjer og landevei![]()
Kaos på flyplassen om dagen eller?Jobber til kl 0430
Vi har masse å gjøre! Altfor mye! Fly, ferjer og landevei![]()
Noen som er våkne nå?
Lå å sov den deiligste søvn, men tror du ikke mannens TO vekkerklokker vekket meg? Vi er ikke på samme rom en gang. Og ikke f om han reagerte på de heller, så da måtte jeg stå opp da så d ble stilt..!
Oida! Sover så lett jeg at jeg våkner av at naboen lukker ytterdøren om morningen! Blæææ...Oj du skal være glad du ikke bor med meg du, her sover jeg og frøkna gjennom 6 alarmer. Og vekkerklokka har jeg droppa for den hørte jeg ikke (sånn gammeldags med "hammer"). Vi er håpløse når det kommer til å våkne haha