Skravletråd :)

nytter ikke... eneste som funker med ham er at han ligger på siden.. Å det varer ca 10 min.. I natt snakket jeg til ham 6 ganger... typ... "kjære... Legg deg på siden! du SNORKER IGJEN!"
Men ja.. halsbrann er verre.. håper jeg skulle slippe denne gangen.. Men ser ut til at den har innhentet meg gitt.. :(
Funnet noe som hjelper mot halsbrannen da? Er jo mange som sverger til bruspulver og lovehearts ;)

Min sønn ligger å hoster konstant nå, blir han syk igjen så blir jeg smårar. Men kanskje han skjønner at han ikke bør ha på seg så lite klær da...

Funnet noe som hjelper mot halsbrannen da? Er jo mange som sverger til bruspulver og lovehearts ;)
eneste som funket sist var flytende gaviscon.. men det har jeg ikke hjemme. :( har drukket melk, spist lovehearts og t.o.m fluortablettene til vesla :hilarious:. Funker ikke :P

nytter ikke... eneste som funker med ham er at han ligger på siden.. Å det varer ca 10 min.. I natt snakket jeg til ham 6 ganger... typ... "kjære... Legg deg på siden! du SNORKER IGJEN!"
Men ja.. halsbrann er verre.. håper jeg skulle slippe denne gangen.. Men ser ut til at den har innhentet meg gitt.. :(

Har høyrt du skal laga smatte lyd inn i øyret, det skal vistnok få folk til å snu seg på sida...

jasså!??!?! det skal testes ut i natt.... Skal rapportere resultatene :D

Har prøvd det ein gong på gubben - snorkar aldri på høgre side, og han snudde seg. Men som sagt, berre fått testa det ein gong.

Det funket ikke på min xmann.
Egentlig var det ikke mye som funket der i det hele tatt på den hersens snorkingen.... Sa jeg at han er en X ??? :P

Er ikkje alle som er mottaklige, dessverre :P Men reknar med at snorkingen aleine ikkje er årsaken til X'en ;)

Har prøvd det ein gong på gubben - snorkar aldri på høgre side, og han snudde seg. Men som sagt, berre fått testa det ein gong.
skal teste det jeg... Han min vekker meg flere ganger hver natt med snorkinga si.. :P Også bruker han hele sengen når han ligger på ryggen.
Her en natt våknet jeg med albuen hans trykt inntil neseryggen min midt mellom øynene mine! :P

• Liker
Reactions: EJ
God natt damer :) Sov godt og drøym søtt ❤️

Back
Topp