Nei, jeg tror ikke det altså. Ikke sist jeg sjekketHar vi samme sønn??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg tror ikke det altså. Ikke sist jeg sjekketHar vi samme sønn??![]()
Funnet noe som hjelper mot halsbrannen da? Er jo mange som sverger til bruspulver og loveheartsnytter ikke... eneste som funker med ham er at han ligger på siden.. Å det varer ca 10 min.. I natt snakket jeg til ham 6 ganger... typ... "kjære... Legg deg på siden! du SNORKER IGJEN!"
Men ja.. halsbrann er verre.. håper jeg skulle slippe denne gangen.. Men ser ut til at den har innhentet meg gitt..![]()
For the win!![]()
Gale gale kvinnemenneske![]()
eneste som funket sist var flytende gaviscon.. men det har jeg ikke hjemme.Funnet noe som hjelper mot halsbrannen da? Er jo mange som sverger til bruspulver og lovehearts![]()
. Funker ikke nytter ikke... eneste som funker med ham er at han ligger på siden.. Å det varer ca 10 min.. I natt snakket jeg til ham 6 ganger... typ... "kjære... Legg deg på siden! du SNORKER IGJEN!"
Men ja.. halsbrann er verre.. håper jeg skulle slippe denne gangen.. Men ser ut til at den har innhentet meg gitt..![]()
jasså!??!?! det skal testes ut i natt.... Skal rapportere resultateneHar høyrt du skal laga smatte lyd inn i øyret, det skal vistnok få folk til å snu seg på sida...
jasså!??!?! det skal testes ut i natt.... Skal rapportere resultatene![]()
Har høyrt du skal laga smatte lyd inn i øyret, det skal vistnok få folk til å snu seg på sida...
Det funket ikke på min xmann.
Egentlig var det ikke mye som funket der i det hele tatt på den hersens snorkingen.... Sa jeg at han er en X ???![]()
skal teste det jeg... Han min vekker meg flere ganger hver natt med snorkinga si..Har prøvd det ein gong på gubben - snorkar aldri på høgre side, og han snudde seg. Men som sagt, berre fått testa det ein gong.
Er ikkje alle som er mottaklige, dessverreMen reknar med at snorkingen aleine ikkje er årsaken til X'en
![]()
god natt! skravles i morgen!God natt damerSov godt og drøym søtt
![]()
God natt damerSov godt og drøym søtt
![]()
God nattGod natt damerSov godt og drøym søtt
![]()
*lister seg stille rundt*
nå ble det stille her... har alle lagt seg!?
Samme herNeiligger kjenner på gutten i magen sparke
![]()