Skravletråd :)

Å legga seg på eit iskaldt rom er luksus!! Her får eg det sjeldent kaldt nok :( Og når eg først får det, kem gubben og øydeleggje alt med at han fryser OG er ein varmeovn uten like! :(

Aldri kaldt nok?? Hvor kaldt er kaldt nok for deg da?

Jeg sover med vinduet åpent døgnet rundt. Har gjort siden jeg var lita.

Men nå har jeg ikke tempurmadrass da ;)

Jeg sover med vinduet åpent jeg å, men pga madrassene så åpner jeg det når jeg legger meg. Men nå hadde jeg glemt å lukke det i dagtidlig. Jaja, vente en halvtime så hjelper det.

Er det så vanskelig å bestemme?
Ja de skal ha skidag , så de må ha med nok klær når de dra kl 8.30 fra skolen. Han skal ha en tynn Bjørn dæhlie skidress ytterst, ulltrøye og stilongs innerst, så er spørsmålet ett lag til eller holder det.

Ja de skal ha skidag , så de må ha med nok klær når de dra kl 8.30 fra skolen. Han skal ha en tynn Bjørn dæhlie skidress ytterst, ulltrøye og stilongs innerst, så er spørsmålet ett lag til eller holder det.

Ja da skjønner jeg, ikke lett å sitte her å bestemme hva som er passe i morgen på tur...

Aldri kaldt nok?? Hvor kaldt er kaldt nok for deg da?

Jeg sover med vinduet åpent jeg å, men pga madrassene så åpner jeg det når jeg legger meg. Men nå hadde jeg glemt å lukke det i dagtidlig. Jaja, vente en halvtime så hjelper det.

I vinter har det vore maks 12 blå ute, og da byrjar me å snakke :) Når det er rundt 20 blå, tar eg vindauget på den låsefunksjonen ❤️

Min frister ikke. Er bikkjekaldt på soverommet for vinduet har stått åpent i hele dag og det er nok av minusgrader ute. Og da blir senga steinhard. Har tempurmadrasser... Urk.
nei så kjedelig!!!
Jeg har en snorkende mann i min :P
Å halsbrann som bare blir verre når jeg legger meg ned :(
Ergo... sofaen i stua med laptopen frister MYE mer!

Tja. Er han varmblodig eller fryser han lett? For min sønn hadde det holdt med ett lag, men han blir ekstrem varm og sitter ikke i ro ett sekund.
Ta på to så kan han heller kle av seg. Eller ta på ett og legg ett ekstra i sekken ;) Håper han får en fin skidag :)

Synes det er skikkelig vanskelig jeg med sånne ting.

Ja det er jeg enig i. Jeg syntes det er vanskelig nok når hun skal på skolen nå hvor det er kuldegrader om morran men på dagen i dag var det 7 varmegrader. Og når de er på tur er det ikke bare bare å ta på/av seg klær heller...

nei så kjedelig!!!
Jeg har en snorkende mann i min :p
Å halsbrann som bare blir verre når jeg legger meg ned :(
Ergo... sofaen i stua med laptopen frister MYE mer!
Au da, halsbrann er ille. Men nesten værre med en snorkende mann syntes jeg. Prøvd å klype han "der du vet"?

Ja det er jeg enig i. Jeg syntes det er vanskelig nok når hun skal på skolen nå hvor det er kuldegrader om morran men på dagen i dag var det 7 varmegrader. Og når de er på tur er det ikke bare bare å ta på/av seg klær heller...
Jeg kom hjem til en unge som var ute i fotballshorts og fotballdrakt i dag, trodde jeg skulle klikke på den ungen.!

Enig. Å kle barn i småskolealder er faktisk vanskelig. For dem må jo kle seg selv på skolen, er ikke voksne nok til å hjelpe og passe på. Var lettere i barnehagen der de fikk hjelp.

Tja. Er han varmblodig eller fryser han lett? For min sønn hadde det holdt med ett lag, men han blir ekstrem varm og sitter ikke i ro ett sekund.
Ta på to så kan han heller kle av seg. Eller ta på ett og legg ett ekstra i sekken ;) Håper han får en fin skidag :)
Han er vamrbodig, men ikke glad i å gå på ski, redd han kommer til å sitte mye stille..Han må ha med skift i sekken, synes det er greit han ikke bærer på for mye.

Au da, halsbrann er ille. Men nesten værre med en snorkende mann syntes jeg. Prøvd å klype han "der du vet"?
nytter ikke... eneste som funker med ham er at han ligger på siden.. Å det varer ca 10 min.. I natt snakket jeg til ham 6 ganger... typ... "kjære... Legg deg på siden! du SNORKER IGJEN!"
Men ja.. halsbrann er verre.. håper jeg skulle slippe denne gangen.. Men ser ut til at den har innhentet meg gitt.. :(

Back
Topp