Skravletråd :)

Elsker lilla jeg også, så da måtte jeg bare ha den.
Fungerer vivofit bra?
Den gjer egentlig det. Bortsett frå at eg ikkje får den til å kommunisere med my fitness pal. Det skulle eg ønske funka.

Gjett om det skal spises sjokolade på søndag!!!:p:p haha!
Nei, tror de mannfolka er såpass enkle at de ikke legger merke til slike detaljer som bh:p

Haha, tviler ikke:D Bare å glede seg:D
Hehe, ja...de er nok det assa:P Kan ikke huske gubben har kommentert en bh jeg har hatt på noen gang egentlig.

Polar loop i lilla på vei i posten til meg, gleder meg til den kommer
polar_loop-28147801-1.jpg

Oh, den var stilig:) Hvor har du kjøpt den?:)

Akkurat kommet inn døren her. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Var tenkt til å være lenge, men vips var guttungen veldig trøtt og vi trilla hjemover igjen. Fantaastisk vær å trille i da:D Deilig sol!!

Nå skal jeg tømme et vitrineskap, bahhh!!:S:P

Mange som har strke meninger om fødsel og lindring ser jeg i dag, i kommetnrfelter på facebook.

Jeg ble veldig skuffa over innslaget på God Morgen Norge. Var jo ikke noe innhold i d i grunn. Så vidt jeg vet blir ikke fødende nektet epidural, men du må ha 4 cm og d må være en anestesilege tilgjengelig. Og d av naturlige grunner..

Akkurat kommet inn døren her. Vært i åpen barnehage og lekt litt. Var tenkt til å være lenge, men vips var guttungen veldig trøtt og vi trilla hjemover igjen. Fantaastisk vær å trille i da:D Deilig sol!!

Nå skal jeg tømme et vitrineskap, bahhh!!:S:P
Så koselig med åpen barnehage:D
Er helt fantastisk vær her også! Sol!! <3

Blir noe sånn som dette da Ronja:
CIMG1692.JPG
Bare du er brun rundt munnen i tillegg etter sjokoladen:P

Flott tilbud:D benyttet meg aldri av det, jeg...:rolleyes: *klaske panne*
Finværet kan vare fram til september for min del:D

Ok. Her har vi vært i 3 ulike åpne barnehager. Kjekt! Greit å variere litt.
Ja, veldig enig. Velkommen vår og sommer!!:D

Back
Topp