Hva, så frekk han er?!
Hihi...rart med det man er vant til!
Hehe, ja, ikke sant
Forventet i grunn ikke noe annet heller da
Så da blir det vanlige boller og kanelboller/skillingsboller, eplekake, sjokoladekake og vaniljemuffins.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva, så frekk han er?!
Hihi...rart med det man er vant til!
Hehe ja...de er i grunn det.
Eller kunne vært enda sunnere da for jeg har rosiner og tørka frukt i.
Guttungen spiser de og så det er greit. Storebror på 12år var dog ikke like begeisret. Dette er ikke boller sa han, haha![]()
Hahaha! Jeg kan forstå hans mangel på begeistring om han trodde han skulle få boller.![]()
Ja, jeg har troen på at det skal gå fintJa, glad det ikke er meg som skal nedMen du klarer det
Jeg har tidvis hatt motsatt problem...Prøve gå opp et par kg.
Ja, fysj helt enig. Hvor pleier du handle bher da? Hm og slike type butikk eller undertøysbutikker?
Mannen hadde jo fortjent jeg kjøpte noen nye og....Må være dritalei de jeg harhaha
Oi, så myeHehe, ja, ikke sant
Forventet i grunn ikke noe annet heller da![]()
Så da blir det vanlige boller og kanelboller/skillingsboller, eplekake, sjokoladekake og vaniljemuffins.
God morgenGod morgen
Håper dere får en fin dag alle sammen![]()
Ja, er lett forJa, jeg har troen på at det skal gå fintmen var sååå nære på å kjøpe meg en sjokolade igår
Jeg har tidligere funnet noen fine på Lindexmen idag tror jeg at jeg skal prøve Change!
Hihi...her rekker mannen knapt å registrere hvordan den ser ut![]()
Det gjør jeg nok, solen skinner joGod morgen
Håper du også får en flott dag!
God morgen
Håper dere får en fin dag alle sammen![]()
Vel, svigermor baker eplekaken + noen boller da...Så jeg får hjelpOi, så myeflink du er!!
Er det barneselskap eller voksenselskap?
Gjett om det skal spises sjokolade på søndag!!!Ja, er lett forBare holde ut noen dager til nå da..så får du heller belønne deg med en sjokolade etterpå
Change er ikke dumt.
Haha joa, sånnsett er det jo greit. Mannen klager ikke på mine altså, så han bryr seg nok ikke. Ikke de han ser på ,haha
Det gjør den, er det ikke herlig?!?!?Det gjør jeg nok, solen skinner jo![]()
Godt med litt hjelpVel, svigermor baker eplekaken + noen boller da...Så jeg får hjelp
Voksenselskap.
Jooo, kan ikke bli bedre enn det i grunnDet gjør den, er det ikke herlig?!?!?![]()
Den var nicePolar loop i lilla på vei i posten til meg, gleder meg til den kommer
![]()
Elsker lilla jeg også, så da måtte jeg bare ha den.Den var niceelsker lilla
angrar på eg kjøpte ein grønn vivofit. Haha