Skravletråd :)

Hva, så frekk han er?!:oops::p
Hihi...rart med det man er vant til!

Hehe, ja, ikke sant:P
Forventet i grunn ikke noe annet heller da:P

Så da blir det vanlige boller og kanelboller/skillingsboller, eplekake, sjokoladekake og vaniljemuffins.

Hehe ja...de er i grunn det.
Eller kunne vært enda sunnere da for jeg har rosiner og tørka frukt i.
Guttungen spiser de og så det er greit. Storebror på 12år var dog ikke like begeisret. Dette er ikke boller sa han, haha:P

Hahaha! Jeg kan forstå hans mangel på begeistring om han trodde han skulle få boller. :p

Hahaha! Jeg kan forstå hans mangel på begeistring om han trodde han skulle få boller. :p

Haha, vel...jeg sa at det var boller, men litt sunnere boller. Og han bare "vil ha vil ha":p Også det tryne:p haha...Litt skuffa kan man si;) Hadde han sett på de litt lenger før han puttet de i munn hadde han gjerne sett at de ikke var vanlige hveteboller:p

Ja, glad det ikke er meg som skal ned:P Men du klarer det;)
Jeg har tidvis hatt motsatt problem...Prøve gå opp et par kg.
Ja, fysj helt enig. Hvor pleier du handle bher da? Hm og slike type butikk eller undertøysbutikker?
Mannen hadde jo fortjent jeg kjøpte noen nye og....Må være dritalei de jeg har:P haha
Ja, jeg har troen på at det skal gå fint:D men var sååå nære på å kjøpe meg en sjokolade igår:p
Jeg har tidligere funnet noen fine på Lindex:) men idag tror jeg at jeg skal prøve Change!
Hihi...her rekker mannen knapt å registrere hvordan den ser ut:p

Hehe, ja, ikke sant:P
Forventet i grunn ikke noe annet heller da:P

Så da blir det vanlige boller og kanelboller/skillingsboller, eplekake, sjokoladekake og vaniljemuffins.
Oi, så mye:oops: flink du er!!
Er det barneselskap eller voksenselskap?

Ja, jeg har troen på at det skal gå fint:D men var sååå nære på å kjøpe meg en sjokolade igår:p
Jeg har tidligere funnet noen fine på Lindex:) men idag tror jeg at jeg skal prøve Change!
Hihi...her rekker mannen knapt å registrere hvordan den ser ut:p
Ja, er lett for:P Bare holde ut noen dager til nå da..så får du heller belønne deg med en sjokolade etterpå;)
Change er ikke dumt.
Haha joa, sånnsett er det jo greit. Mannen klager ikke på mine altså, så han bryr seg nok ikke. Ikke de han ser på ,haha

Noen som så på God Morgen Norge i morgest og innslaget om fødsel og lindring?

Mange som har strke meninger om fødsel og lindring ser jeg i dag, i kommetnrfelter på facebook.

Ja, er lett for:P Bare holde ut noen dager til nå da..så får du heller belønne deg med en sjokolade etterpå;)
Change er ikke dumt.
Haha joa, sånnsett er det jo greit. Mannen klager ikke på mine altså, så han bryr seg nok ikke. Ikke de han ser på ,haha
Gjett om det skal spises sjokolade på søndag!!!:p:p haha!
Nei, tror de mannfolka er såpass enkle at de ikke legger merke til slike detaljer som bh:p

Polar loop i lilla på vei i posten til meg, gleder meg til den kommer
polar_loop-28147801-1.jpg

Back
Topp