Aah.. her løpes det etter papirfly.Her ammes detlillemor har akkurat hatt en liten hvil i armene mine
litt seinere enn vanlig så spennende å se når ho er klar for senga i kveld
![]()
Så koselig da.Her har jeg kosetid med poden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah.. her løpes det etter papirfly.Her ammes detlillemor har akkurat hatt en liten hvil i armene mine
litt seinere enn vanlig så spennende å se når ho er klar for senga i kveld
![]()
Så koselig da.Her har jeg kosetid med poden![]()
Guri, så spennende
Skulle sååå ønske jeg var i dine sko!!
Hei på degHei hopp. Sniker meg inn her en tur. Er så stille på terminforumet og jeg kjeder meg.
Hva driver dere damer med?
Oooh....det kalles viljestyrkeDet er det! Men var nettopp på butikken og ingen kake med hjem![]()
Dåne....det så herlig ut
Haha...jeg vetHvorfor måtte noen nevne kaker i tråden![]()
Må jo ikke si sånt når det er fare for at jeg leser den!!
Har heldigvis ingredienser til sjokoladekake..![]()
Da krysser jeg alt jeg har for at det snart blir vill jubelDe tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da![]()
Haha...jeg vetskikkelig råttent!
Alt jeg drømmer om er saftige kaker....
Blir godt å bli ferdig for dagen da.Hei på deg
Jeg sitter på jobb på flyplassen...straks ferdig da![]()
Ja, han er en godte grisDåne....det så herlig ut
Likte LA det??
Oioi! Dette har jeg gått glipp avDe tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da![]()
De tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da![]()
Ååh....helligejul!!Tenke å slenge i siste rømmeskvetten også, sjokoladekake med rømme er alltid bra![]()
Ja det blir deiligBlir godt å bli ferdig for dagen da.![]()
Hehe...da falt det nok i smakJa, han er en godte grisakkurat som sin mor
![]()
Hehe...da falt det nok i smak
Min 4 åring liker ikke snop han!vil ikke ha lørdagsgodt, velger seg en pære... HELT ulik sin mor
![]()
Ååh....helligejul!!elsker rømme!!
De tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da![]()
Eldste her er ikke noe glad i snop hu heller. Kan spise en hel pose potetgull, men velger heller frukt. Ender alltid med at jeg spiser lørdahsgodtet hennes!Hehe...da falt det nok i smak
Min 4 åring liker ikke snop han!vil ikke ha lørdagsgodt, velger seg en pære... HELT ulik sin mor
![]()