Skravletråd :)

Guri, så spennende:D
Skulle sååå ønske jeg var i dine sko!!

De tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da :)

Hvorfor måtte noen nevne kaker i tråden :arghh:
Må jo ikke si sånt når det er fare for at jeg leser den!!

Har heldigvis ingredienser til sjokoladekake.. :woot:
Haha...jeg vet:p skikkelig råttent!
Alt jeg drømmer om er saftige kaker....

De tok seg opp litt, dro på sykehuset men ingen endring av åpningen. Heller ikke modent nok. Men riene har tatt seg opp og jeg er blitt strippet, så håper jo på action snart da :)
Da krysser jeg alt jeg har for at det snart blir vill jubel:D

Oioi! Dette har jeg gått glipp av ;) såååå spennende! You go girl!

Spennande!! Sjølv om det er lenge til min termin, så blir eg sååå klar for min fødsel :P
Skal kryssa fingrane for at det blir noko action iløpe av kvelden/natta :D

Hehe...da falt det nok i smak:P
Min 4 åring liker ikke snop han!:eek: vil ikke ha lørdagsgodt, velger seg en pære... HELT ulik sin mor:P

Så deilig å ha eit barn som heller vil ha frukt enn godis! Håpar mine blir slik, sjølv om alt av gener osv går i mot det! :P Helsing mammaen som burde vore med i anonyme godisholikarar :P

Wow fødestøvet jeg sendte i går virker litt :P

Masse lykke til videre ;)

Hehe...da falt det nok i smak:P
Min 4 åring liker ikke snop han!:eek: vil ikke ha lørdagsgodt, velger seg en pære... HELT ulik sin mor:P
Eldste her er ikke noe glad i snop hu heller. Kan spise en hel pose potetgull, men velger heller frukt. Ender alltid med at jeg spiser lørdahsgodtet hennes! :p

Back
Topp