Hællemåne, nå fikk jeg vann i munnFungerer veldig bra! Har stein . Pizzaen blir ferdig på ca 5 min. Og den skal toppes med revet mozzarella, parmaskinke, parmesan og pinjekjerner. Og ett lite kjøkkenglass med rødvin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hællemåne, nå fikk jeg vann i munnFungerer veldig bra! Har stein . Pizzaen blir ferdig på ca 5 min. Og den skal toppes med revet mozzarella, parmaskinke, parmesan og pinjekjerner. Og ett lite kjøkkenglass med rødvin![]()
= faaarlig program!!!kakekringen på tvn = lyst på kake!
Slutt å snakke om kake!!Åh jeg er kakemons! Hva er din favoritt? Jeg er veldig glad o ostekake og suksessterte <3
Jeg liker jo ikke fiskHehe bør smakes om dere får sjansen noen gang![]()
PysaJeg liker jo ikke fisk
Så da tviler jeg på at jeg klarer å spise tunga til fisken....![]()
Hehe det gjelder vel å finne noe man har felles og så får man snakke om det![]()
Vært sånn i 2 ukers tid, har kjøpt magnesium tilskudd nå så håper det hjelperHuff da, det blir veldig slitsomt i lengden...Hvor lenge har det vært sånn da?
Samme på dagtid om du legger deg ned?
Takk takkHåper for deg![]()
Spiser du sånn mølje greie og... til klippfisk?Det er kjempegodt! Født og oppvokst i Nord-Norge så det er husmannskost![]()
Var vell fordi vi så 4-stjerners middag her en dag. Og da laget hun ene milkshake. Poden lurte fælt på hva det var, og da sa jeg vi skulle lage det på mandag. Og det glemmer ikke han vettuOhh, det er fantastisk godt da!!
Dessert også, jaggu ikke værst på en mandag![]()
Her prøver vi ha fisk 2 ganger i uken. Blir ofte de samme fiskerettene da.
Fiskekaker
Fiskeboller.
Hjemmelaget fiskegrateng.
Stekt sei.
Kokt torsk.
Fish tikka.
Ovnsbakt laks.
De jeg kom på i farten som vi har ofte.
Joda, var ikke så gale. Men er nok ikke min favoritt blant fiskerettene, og når mannen ikke spiser det blir det ikke til![]()
Hei hopp. Sniker meg inn her en tur. Er så stille på terminforumet og jeg kjeder meg.
Hva driver dere damer med?
Åh jeg er kakemons! Hva er din favoritt? Jeg er veldig glad o ostekake og suksessterte <3
= faaarlig program!!!![]()
Her har jeg kosetid med podenHei hopp. Sniker meg inn her en tur. Er så stille på terminforumet og jeg kjeder meg.
Hva driver dere damer med?