Skravletråd :)

Så koselig å se deg igjen:D
Ingen store planer...kanskje en tur på kino med eldste på søndag:)
Du da?
Ja, lenge siden sist nå. Her har det nesten ikke vært annet enn sykdom etter jul:(
Prøver å pusse opp litt, så kommer nok til å holde på med det tenker jeg:)

God morgen damer! Hva er dagens planer? Vi må snart opp og hoppe hvis vi skal få alt klart til dåpen i morgen ;)

God morgen :) vi skal snart en tur ned å besøke min besteforeldre. Min mormor er svært syk og har bare mnd igjen så prøver å stikke innom litt ofte :) ellers så skal vi bare slappe av og kose oss :)

God morgen :) vi skal snart en tur ned å besøke min besteforeldre. Min mormor er svært syk og har bare mnd igjen så prøver å stikke innom litt ofte :) ellers så skal vi bare slappe av og kose oss :)
Huffda. Så trist å høre om mormoren din. Viktig å besøke dem ofte og nyte den tiden man har da ;)

Huffda. Så trist å høre om mormoren din. Viktig å besøke dem ofte og nyte den tiden man har da ;)

Ja men vi må ta det en annen dag, da hun er så dårlig i dag. Så kan man ikke si til henne at vi har tenkt oss på besøk for da juger hun om formen sin. Så da får vi prøve igjen i morgen :) så er de veldig knyttet til frøkna da hun er det eneste oldebarnet som bor her, de andre oldebarna kan ikke huske sine oldeforeldre. Så er jo greit at de får litt tid sammen for de alle sin del :)

Ja, lenge siden sist nå. Her har det nesten ikke vært annet enn sykdom etter jul:(
Prøver å pusse opp litt, så kommer nok til å holde på med det tenker jeg:)
Uff da, så slitsomt:( håper dere er i form igjen nå!
Kos deg med oppussing:D

Så bra da! For det var virkelig spennende og gøy:D

Ja og vi var en gjeng som måtte få det med oss hehe frøkna forteller og at de hadde sett skiløp på sfo i går, så det var nok mange som var på jobb som ville ha det med seg hehe

Ja og vi var en gjeng som måtte få det med oss hehe frøkna forteller og at de hadde sett skiløp på sfo i går, så det var nok mange som var på jobb som ville ha det med seg hehe
Hehe...var nok sånn på de fleste jobber vil jeg tro:p

Back
Topp