Jeg følger medNoen som ser på stafetten nå? Kjenner jeg er helt nervøs i kroppen![]()
Veldig spent!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg følger medNoen som ser på stafetten nå? Kjenner jeg er helt nervøs i kroppen![]()
Jepp! Ligger innebygd den egenskapen der![]()
Er det så lurt at Tønseth ligger og drar hele tiden, da?
Jeg følger med
Veldig spent!!
Jeg stoler på at du har peilingJa, tror ikke han hadde gått der om han ikke klarer å holde opp dampen hele veien inn. Jeg må ha trua![]()
Jeg stoler på at du har peilingSer bra ut dette!
Helt klartJeg er ikke så kjent med gløersen og tønseth, men må jo leve i håpet![]()
Helt klart![]()
Veldig spennende! Tror nesten Sverige tar dette. Er sterke!Svenske Johan Olsson har jo klart å ta igjen ei luke på 20 sekunder, så han er en god løper altså! Neste etappe som er første skøyteetappe er d Marcus Hellner for Sverige og Gløersen for Norge.
Spanande!!!

Så godt det så utVeldig spennende! Tror nesten Sverige tar dette. Er sterke!
Her er det multitasking på høyt nivå
Vis vedlegget 105594
Veldig spennende! Tror nesten Sverige tar dette. Er sterke!
Her er det multitasking på høyt nivå
Vis vedlegget 105594
DETTE har jeg ikke nerver til å følge med påJA! D er så spennende!!! Stafett er stafett![]()
DETTE har jeg ikke nerver til å følge med på![]()
Så godt det så ut![]()
Så fine pikekyss! Blir nok suksess i dåpen ja
Nå, du skal ikke være så sikker på d. Gløersen har gått som bare juling! Bare han holder ut siste runden nå, og Petter klarer å innfri.
Oi, shit, nå forsøker franskmannen å stikke![]()
Takk! Jeg håper de blir godeSer bra ut i hvertfall
![]()
Nå syns jeg franskmannen har rykket godt![]()
Svensken er sterk han også, men vi har truaIn Northug we trust!![]()
Petter I love you!!!!D er en helt vill stafett altså! Tror jeg har puls på 105, og hadde legen tatt blodtrykket mitt nå så hadde de vel fryktet svangerskapsforgiftning![]()
Jepp, 2 kg er mye!!
Ble ganske oransje i huden for å si det sånn
Pølser til frokost, ja..ikke sååå sunt igjen!
Alt for spennende!Ufattelig spennende
Hurra for gutta våre!!