Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her !God morgen!
Her håper jeg på å sovne igjen. Trøtt.no![]()
Samme her !
Heldig daGa opp, så nå sitter jeg i sofan med dyne på og ser Sinnasnekkeren![]()
Heldig dajeg har ikke tv kanaler
![]()
wok , bare ta det du har i kjøleskapetNoen som har noen middagstips? Mannen er syk for tredje dag på rad og jeg begynner å bli lei brødskiver![]()
Jeg har vært på jobb idagGod morgenplaner for dagen ?
Det var stusselig det... Blir dårlig wok av yoghurtwok , bare ta det du har i kjøleskapet
wok , bare ta det du har i kjøleskapet
Har vært på butikken og handlet inn til dåpen. Og nå skal det snart lages tacoHva driver dere på med i dag da damer? Her har jeg hvert i butikken for å hente en pakke og gikk amok i frukt avdelingen i samme slengen hehe Så her skal jeg virkelig kose meg i kveld med masse deilig frukt![]()
Har vært på butikken og handlet inn til dåpen. Og nå skal det snart lages tacoMulig jeg klinker til og mekker noen pikekyss i kveld.
Takk! Ikke noe er som tacotorsdagDu får kose deg med tacoen dafor å kunne spise de i kveld eller er de til dåpen?
![]()
Har vært på butikken og handlet inn til dåpen. Og nå skal det snart lages tacoMulig jeg klinker til og mekker noen pikekyss i kveld.
Takk! Ikke noe er som tacotorsdag![]()
Pikekyssene er til dåpen![]()
Her er det sofatjeneste for øyeblikketHva driver dere på med i dag da damer? Her har jeg hvert i butikken for å hente en pakke og gikk amok i frukt avdelingen i samme slengen hehe Så her skal jeg virkelig kose meg i kveld med masse deilig frukt![]()
Her er det sofatjeneste for øyeblikket
Kos deg med fruktfest!
Hihi...så deilig daSofatjeneste er veldig braJo takk ligger nå rett ut på sofaen etter å ha putta i meg litt for mye frukt og bær haha
![]()
Hihi...så deilig da
Vurderer å finne meg et eple selv...før jeg går berserk i godteskapet![]()