Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på treff med juli jenteneGod kveld
Hva skal dere ikveld?
Bukse med sleng?Ble en genser og bukse på nellyBukse med sleng
![]()
Trang hele veien og sleng nede. Spesiell og muligens bare jeg som liker den. Men var veldig megBukse med sleng?Må ha sånn pølseskinn bukse jeg
![]()
Trang hele veien og sleng nede. Spesiell og muligens bare jeg som liker den. Men var veldig meg![]()
Se der ja
Sikkert mange med deg, men elsker sånne bukserSe der jaTøff
men ikke noe jeg kunne gått med
Kjøper nesten ikke klær nå. Bor i joggebukse om dagen![]()
Den var stilig
Mhm, gleder meg til den kommer i postenDen var stilig![]()
Alltid kjekt med nye klærMhm, gleder meg til den kommer i posten![]()
Alltid kjekt med nye klær![]()
heheHelt klart. Ble den og en ny genser denne gangen. Mannen sa jeg kunne velge to ting, haha.
Hadde for over 3600 i handlekurven så var valgets kvalheheMannen må begrense litt her når jeg nettshopper også
![]()
Såpass jaHadde for over 3600 i handlekurven så var valgets kvalhaha
Jeg skulle strengt tatt ikke kjøpt noe selv, men var nå gøy å unne seg littSåpass ja
Har så mye regninger i mars at det blir ikke mye shopping her fremover hvertfall![]()
Føler med deg. Blir hvertfall opp i 30000 her i mars i regninger + 3 bursdager som må kjøpes gave til.Jeg skulle strengt tatt ikke kjøpt noe selv, men var nå gøy å unne seg littHer tikker det inn regninger etter regninger...Ligger regninger for 40000 på sjenken...hurra!! not...haha
Usj ja..noen mnd er tøffere enn andre...Men det går rundt da eller? Har noe reserve liggende kanskje?Føler med deg. Blir hvertfall opp i 30000 her i mars i regninger + 3 bursdager som må kjøpes gave til.
30000 er jo hele månedsinntekten vår tilsammen![]()
Har heldigvis tenkt på det og spart opp litt reserve i forkantUsj ja..noen mnd er tøffere enn andre...Men det går rundt da eller? Har noe reserve liggende kanskje?![]()
Veldig lurtHar heldigvis tenkt på det og spart opp litt reserve i forkant![]()
Jeg går for tiden på avklaring, og kun praksisplass så ikke mye penger der akkuratVeldig lurtHer går det også greit. Jobbet litt mer i det siste da
![]()