Skravletråd :)

Se der ja :) Tøff :) men ikke noe jeg kunne gått med :)
Kjøper nesten ikke klær nå. Bor i joggebukse om dagen :p
Sikkert mange med deg, men elsker sånne bukser:DOg denne er jo veldig grei kun med en enkel basic topp.
Blir lett sånn ;):)

Hadde for over 3600 i handlekurven så var valgets kval:p haha
Såpass ja :P
Har så mye regninger i mars at det blir ikke mye shopping her fremover hvertfall :P

Såpass ja :p
Har så mye regninger i mars at det blir ikke mye shopping her fremover hvertfall :p
Jeg skulle strengt tatt ikke kjøpt noe selv, men var nå gøy å unne seg litt:) Her tikker det inn regninger etter regninger...Ligger regninger for 40000 på sjenken...hurra!! not...haha

Jeg skulle strengt tatt ikke kjøpt noe selv, men var nå gøy å unne seg litt:) Her tikker det inn regninger etter regninger...Ligger regninger for 40000 på sjenken...hurra!! not...haha
Føler med deg. Blir hvertfall opp i 30000 her i mars i regninger + 3 bursdager som må kjøpes gave til.
30000 er jo hele månedsinntekten vår tilsammen :(

Føler med deg. Blir hvertfall opp i 30000 her i mars i regninger + 3 bursdager som må kjøpes gave til.
30000 er jo hele månedsinntekten vår tilsammen :(
Usj ja..noen mnd er tøffere enn andre...Men det går rundt da eller? Har noe reserve liggende kanskje?:)

Usj ja..noen mnd er tøffere enn andre...Men det går rundt da eller? Har noe reserve liggende kanskje?:)
Har heldigvis tenkt på det og spart opp litt reserve i forkant :)

Veldig lurt:) Her går det også greit. Jobbet litt mer i det siste da;)
Jeg går for tiden på avklaring, og kun praksisplass så ikke mye penger der akkurat :P
Målet er å komme ut i egen jobb i løpet av året.

Back
Topp