Skravletråd :)

Er stappmett og sitter og ser på "The walking dead" på popcorntime :D <3Fredag<3

Har alle lagt seg?

Jeg sitter og jobber med en konfirmasjonssang til lillesøster. Skal egentlig være fra meg og broren, men er ikke mye hjelp å få fra han :P

Har alle lagt seg?

Jeg sitter og jobber med en konfirmasjonssang til lillesøster. Skal egentlig være fra meg og broren, men er ikke mye hjelp å få fra han :P

Nei. Prøver å få mini til å sove men er ikke så lett. Og så våkner han med en gang jeg legger han ned. Blir visst enda en søvnløs natt :)

Nei. Prøver å få mini til å sove men er ikke så lett. Og så våkner han med en gang jeg legger han ned. Blir visst enda en søvnløs natt :)
Får håpe du får litt søvn da :)

Har akkurat spart 400kr ca på å kjøpe hårprodukter på salg på blivakker.no.

Flere enn meg som synes det er irriterende å bruke penger på slikt, og sminke og drit? Jeg blir sur hver gang men er litt greit når jeg sparer såpass mye :P

Har akkurat spart 400kr ca på å kjøpe hårprodukter på salg på blivakker.no.

Flere enn meg som synes det er irriterende å bruke penger på slikt, og sminke og drit? Jeg blir sur hver gang men er litt greit når jeg sparer såpass mye :P

Har kjøpt ein gong på blivakker.no pg fekk produkt som var utgått :( Aldri meir - og ikkje klarte dei å dokumentera for ekte varer heller :(

Har kjøpt ein gong på blivakker.no pg fekk produkt som var utgått :( Aldri meir - og ikkje klarte dei å dokumentera for ekte varer heller :(

Å? Har hørt om det på strawberrynet men ikke blivakker. Hmm trodde det var mer seriøst jeg?

Å? Har hørt om det på strawberrynet men ikke blivakker. Hmm trodde det var mer seriøst jeg?

Eg sendte Mail til dei og spørte om det var ekte varer og om dei kunne legge ved "bevis". Dei kunne berre henvisa til eine sida på nettet, men låg ikkje noko "bevis", stod kun st dei opererte med ekte varer. Da blir eg skeptisk.
No har eg berre handla hjå frisører eller på lookfantastic.com - einaste plassane eg er fornøyd med produktet eg kjøper.

Halloen dere :D
Akkurat vært på coop obs og hamstret smågodt. En man alene hjemme, så er man alene hjemme ;) Så nå venter strikking og ski VM. Senere blir det bergenstreff for Juli 2015 jentene. Åååå som jeg gleder meg :D

Halloen dere :D
Akkurat vært på coop obs og hamstret smågodt. En man alene hjemme, så er man alene hjemme ;) Så nå venter strikking og ski VM. Senere blir det bergenstreff for Juli 2015 jentene. Åååå som jeg gleder meg :D
Hei;)
Skal på coopobs snart selv,når gullgutten våkner fra hvilen sin. Er jo så billig!!:D
Må kose deg masse på treff, super kjekt!!:D

Back
Topp