Hvilken film da?Her ser vi på film med Tom Cruise
Eller mannen ser og jeg trykker på telefon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film da?Her ser vi på film med Tom Cruise
Eller mannen ser og jeg trykker på telefon![]()
Har alle lagt seg?
Jeg sitter og jobber med en konfirmasjonssang til lillesøster. Skal egentlig være fra meg og broren, men er ikke mye hjelp å få fra han![]()
Får håpe du får litt søvn daNei. Prøver å få mini til å sove men er ikke så lett. Og så våkner han med en gang jeg legger han ned. Blir visst enda en søvnløs natt![]()
Får håpe du får litt søvn da![]()
Sunnmøringer eeeelsker salgVar helt greit i grunnSunnmøringer liker salg
![]()
Sunnmøringer eeeelsker salg![]()
Har akkurat spart 400kr ca på å kjøpe hårprodukter på salg på blivakker.no.
Flere enn meg som synes det er irriterende å bruke penger på slikt, og sminke og drit? Jeg blir sur hver gang men er litt greit når jeg sparer såpass mye![]()
Har kjøpt ein gong på blivakker.no pg fekk produkt som var utgåttAldri meir - og ikkje klarte dei å dokumentera for ekte varer heller
![]()
Å? Har hørt om det på strawberrynet men ikke blivakker. Hmm trodde det var mer seriøst jeg?
Var Mission impossibleOkKa heter filmen?
Her nyter jeg freden og roen. Mannen er ute, gullgutten sover og storebror er hos farmor![]()
Så koselig at du lager sangHar alle lagt seg?
Jeg sitter og jobber med en konfirmasjonssang til lillesøster. Skal egentlig være fra meg og broren, men er ikke mye hjelp å få fra han![]()
AhaVar Mission impossible
Hørtes ut som om du hadde en deilig kveld!
Oh yes, det gjør deSunnmøringer eeeelsker salg![]()
Det har stått om blivakker flere ganger har jeg sett. Bare å google så finner du det sikkertÅ? Har hørt om det på strawberrynet men ikke blivakker. Hmm trodde det var mer seriøst jeg?
HeiHalloen dere
Akkurat vært på coop obs og hamstret smågodt. En man alene hjemme, så er man alene hjemmeSå nå venter strikking og ski VM. Senere blir det bergenstreff for Juli 2015 jentene. Åååå som jeg gleder meg
![]()