Hvis du går inn i tråden "Vi som temper" på FS står det i det første innlegget derDen ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du går inn i tråden "Vi som temper" på FS står det i det første innlegget derDen ja![]()
AhaHvis du går inn i tråden "Vi som temper" på FS står det i det første innlegget der![]()
Hva har dere til middag i dag da?Hilser på mens jeg lager middag
Senere skal jeg steke opp kjøttkaker..
Hurra, salg er gøyOkeiSkjønner. Fri i helgen da?
![]()
Jada, og det var på 50%![]()
Haha...langt ifra fiskepinnerHva har dere til middag i dag da?Ikke fiskepinner går jeg ut i fra
haha
Ååh...så herligGod ettermiddag
Jeg kom hjem til nyvasket hus, klær som var hengt opp og ferdig middag. Flinke guttene mine
Nå er det ferie!
Hurra, salg er gøy
Jepp, har fri i helgen...jobber kun hver 4.![]()
HahaHaha...langt ifra fiskepinner
Lagde tacopizza idag!
Dere da?
Aha. Det gikk greit hos legen?
Kjekt da.
Vi har vært i byen i dag. Tok bybanen frem og tilbake. Traff ei venninne. Spiste lunsj på kafe og gikk litt rundt å tittet![]()
Nå er vi hjemme igjen. I grunn deilig. Møkkavær ute:S
Senere i dag er det ikk så store planer her. Mannen skal til en kompis. Jeg og guttungen skal på skype med fam.
Ja det er deiligJa, supert med salg![]()
Aha, så greit.
Det er også veldig godtHaha![]()
Det hørtes digg ut!
Vi har hatt spagetti bolognese![]()
Yø wølcomeAhaThank you
![]()
Jaaa, sant de erÅåh...så herligflinke gutter!!
Er det vinterferie hos dere nå?
Ahaaa, men er ikke det der litt i rykk og napp da?Jada det gikk greit hos legen, vekta er grei men magen vokser ganske mye da
Så nå er jeg hos stesøster og familien
Må du kose deg masse i kveld <3
Hva kjøpte du??Jeg var innom g-sport i dag, i morgen legges den ned. Jeg var der da de åpnet, glad for det ... For det var visst rimelig tomt der kl 17 i dag..
Vel. Nå er jeg jo ute av min stilling og i ulønnet perm. Men på min turnus er det vanligvis hver 3 helg. Blir gjerne forandret på litt jeg er back i stilling da. Og da 4 hver.Ja det er deilig
Hvor ofte jobber du helg?
Oh yess. Toppa med masse parmesanDet er også veldig godt![]()
Litt av hvert i grunnHva kjøpte du??![]()