Skravletråd :)

Jobb noen timer, så er det vinterferie:)
Kengubarnet har blitt til fotballspiller Ronaldo i dag og gledet seg til karneval, var mange flotte barn på skolen i dag:)
Aha:) Vinterferie her i dag og. Storebror kommer her i dag.
Åhh, så stas!;D Her var vi i går på karneval:)

Sånn random spørsmål :P :

Ser du har tempegraf på signaturen din. Er det slik at den oppdaterer seg her selv når du legger inn temp på FF, eller må du legge den inn på nytt her for hver gang du oppdaterer temp den syklusen? :P
Den oppdaterer seg selv når jeg legger inn i appen :D skikkelig high tec shit :D

Hva er planene for i dag da jenter?:
Heeelg, weee:D

Nå sitter jeg på legekontoret og venter, tok en buss for tidlig så da blir det lang ventetid i dag hehe så skal jeg en liten tur til byn før jeg skal ta bussen for å besøke stesøster med mann og barn :)

Hva er dine planer i dag da?

aaargh jeg får ikke til å quote flere på en gang plutselig :shifty: alt ser likt ut i nettleseren, det bare funker ikke.

Nå sitter jeg på legekontoret og venter, tok en buss for tidlig så da blir det lang ventetid i dag hehe så skal jeg en liten tur til byn før jeg skal ta bussen for å besøke stesøster med mann og barn :)

Hva er dine planer i dag da?
Aha. Det gikk greit hos legen?:)
Kjekt da.

Vi har vært i byen i dag. Tok bybanen frem og tilbake. Traff ei venninne. Spiste lunsj på kafe og gikk litt rundt å tittet:)
Nå er vi hjemme igjen. I grunn deilig. Møkkavær ute:S
Senere i dag er det ikk så store planer her. Mannen skal til en kompis. Jeg og guttungen skal på skype med fam.

Sitter på jobb og har vært her siden kl 0500!!!:oops:
Ferdig kl 1400, og da skal jeg på shopping:D
Åhhh, så tidlig:S
Våken til shopping da:P?
Hva skal shoppes?:D?
Vi har vært i byen i dag. Ble ikke store shoppingen, men var hellr ikke tenkt til å kjøpe noe så:P
3pakk sokker og body til guttungen:P

Åhhh, så tidlig:S
Våken til shopping da:P?
Hva skal shoppes?:D?
Vi har vært i byen i dag. Ble ikke store shoppingen, men var hellr ikke tenkt til å kjøpe noe så:P
3pakk sokker og body til guttungen:P
Våken og våken:p
Måtte ha bursdagsgave til min nevø på 9 år og til samboeren til pappa:)
Så ble ikke noe spennende til meg selv denne gangen..
Sokker og body er jo kjekt:D

Våken og våken:p
Måtte ha bursdagsgave til min nevø på 9 år og til samboeren til pappa:)
Så ble ikke noe spennende til meg selv denne gangen..
Sokker og body er jo kjekt:D

Okei:) Skjønner. Fri i helgen da?:)
Jada, og det var på 50%:D

Back
Topp