Skravletråd :)

hahaha høres kjent ut...
Han min stod å laget gryterett for en stund tilbake...
Jeg mener HALLO! det står "steg for steg" hvordan man gjør det...
Å liiiiiiiiiiiiiiiiiikevel.... spørsmål etter spørsmål fra kjøkkenet :p
Samme greia altså :P
-Hvor mange dl vann skal jeg ha oppi her?..STÅR PÅ PAKKEN!
-Skal kyllingen stekes med skinnet på?.. NEI! Du har laget det 100 ganger før og vi steker den aldri med skinnet på
:P

Samme greia altså :p
-Hvor mange dl vann skal jeg ha oppi her?..STÅR PÅ PAKKEN!
-Skal kyllingen stekes med skinnet på?.. NEI! Du har laget det 100 ganger før og vi steker den aldri med skinnet på
:p
hahaha høres ut som han min!!
godt å vite at det ikke bare er her hjemme :P

hahaha høres ut som han min!!
godt å vite at det ikke bare er her hjemme :p
Også favorittspørsmålet da, HVER ENESTE GANG!:
"Hvor er desiitermålet?"
Nei altså.. står i samme skap som det har stått i i over 3 år nå :p

Også favorittspørsmålet da, HVER ENESTE GANG!:
"Hvor er desiitermålet?"
Nei altså.. står i samme skap som det har stått i i over 3 år nå :p
Okei hva er greia med at de ALDRI får med seg hvor man finner ting ?:o

Hvor er buksa mi og gloor utover soverommet.
Har du PRØVD å løfte på noe??:P

Okei hva er greia med at de ALDRI får med seg hvor man finner ting ?:eek:

Hvor er buksa mi og gloor utover soverommet.
Har du PRØVD å løfte på noe??:p
Helt håpløst.. Også når han spør etter noe og jeg sier hvor det ligger så går det 2 sek før jeg hører "nei, det er ikke her!" Går og ser selv. Joda, der ligger det rett under noe annet han har slengt der. Å løfte på noe er nemlig umulig :P

ikke pappa :p han er veldig glad i å stå på kjøkkenet alene.. eneste problemet... han er så nøye at det tar eeeeeeeeeeeeevigheter :p
Pappa også er slik :P
Sikker på at vi ikke er samme person uten å vite om det? :P :P

Helt håpløst.. Også når han spør etter noe og jeg sier hvor det ligger så går det 2 sek før jeg hører "nei, det er ikke her!" Går og ser selv. Joda, der ligger det rett under noe annet han har slengt der. Å løfte på noe er nemlig umulig :p
hahahaha XD aaah mannfolk logikk jeg hadde ikke overlevd en dag:P hadde gått meg bort :P helt utrolig at de finner veien hjem:D

hahahaha XD aaah mannfolk logikk jeg hadde ikke overlevd en dag:p hadde gått meg bort :p helt utrolig at de finner veien hjem:D
Når du sier det: Om mannen er 15min + forsinket hjem pleier jeg ringe han. Tror underbevissteheten min forteller meg at stakkaren har helt sikkert gått seg bort :P

hehehe det er nok helt sikkert det :D:D:p jeg leer :p
Sånn random spørsmål :P :

Ser du har tempegraf på signaturen din. Er det slik at den oppdaterer seg her selv når du legger inn temp på FF, eller må du legge den inn på nytt her for hver gang du oppdaterer temp den syklusen? :P

Natta jenter ;)

Leeei av å ikke få sove. Stuptrøtt men ikke søren om jeg får sove.
Noen gode tips om bøker på iBooks jeg kan kjøpe? Elsket 50 shades bøkene så gjerne noe som de eller noe fra virkeligheten (kidnapping, voldelige greier, narkomane)

Back
Topp