Det gjord e min også, + satt in dren 4 eller 5 ganger..Men har måtte operere polypper/falske mandler 2 ganger i løpet av ett år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjord e min også, + satt in dren 4 eller 5 ganger..Men har måtte operere polypper/falske mandler 2 ganger i løpet av ett år![]()
Samme greia altsåhahaha høres kjent ut...
Han min stod å laget gryterett for en stund tilbake...
Jeg mener HALLO! det står "steg for steg" hvordan man gjør det...
Å liiiiiiiiiiiiiiiiiikevel.... spørsmål etter spørsmål fra kjøkkenet![]()
hahaha høres ut som han min!!Samme greia altså
-Hvor mange dl vann skal jeg ha oppi her?..STÅR PÅ PAKKEN!
-Skal kyllingen stekes med skinnet på?.. NEI! Du har laget det 100 ganger før og vi steker den aldri med skinnet på
![]()
Også favorittspørsmålet da, HVER ENESTE GANG!:hahaha høres ut som han min!!
godt å vite at det ikke bare er her hjemme![]()
Okei hva er greia med at de ALDRI får med seg hvor man finner ting ?Også favorittspørsmålet da, HVER ENESTE GANG!:
"Hvor er desiitermålet?"
Nei altså.. står i samme skap som det har stått i i over 3 år nå![]()
hahha jaaaaaa.... oh my! sikker på at du ikke er i mitt hus!?Også favorittspørsmålet da, HVER ENESTE GANG!:
"Hvor er desiitermålet?"
Nei altså.. står i samme skap som det har stått i i over 3 år nå![]()

Hehehehahha jaaaaaa.... oh my! sikker på at du ikke er i mitt hus!?![]()
Helt håpløst.. Også når han spør etter noe og jeg sier hvor det ligger så går det 2 sek før jeg hører "nei, det er ikke her!" Går og ser selv. Joda, der ligger det rett under noe annet han har slengt der. Å løfte på noe er nemlig umuligOkei hva er greia med at de ALDRI får med seg hvor man finner ting ?
Hvor er buksa mi og gloor utover soverommet.
Har du PRØVD å løfte på noe??![]()
ikke pappaHehehe
Tror kanskje mange menn er slik![]()
Pappa også er slikikke pappahan er veldig glad i å stå på kjøkkenet alene.. eneste problemet... han er så nøye at det tar eeeeeeeeeeeeevigheter
![]()
hahahaha XD aaah mannfolk logikk jeg hadde ikke overlevd en dagHelt håpløst.. Også når han spør etter noe og jeg sier hvor det ligger så går det 2 sek før jeg hører "nei, det er ikke her!" Går og ser selv. Joda, der ligger det rett under noe annet han har slengt der. Å løfte på noe er nemlig umulig![]()
Når du sier det: Om mannen er 15min + forsinket hjem pleier jeg ringe han. Tror underbevissteheten min forteller meg at stakkaren har helt sikkert gått seg borthahahaha XD aaah mannfolk logikk jeg hadde ikke overlevd en daghadde gått meg bort
helt utrolig at de finner veien hjem
![]()
Ja jeg begynner å lure litt nåPappa også er slik
Sikker på at vi ikke er samme person uten å vite om det?![]()
![]()
hehehe det er nok helt sikkert detNår du sier det: Om mannen er 15min + forsinket hjem pleier jeg ringe han. Tror underbevissteheten min forteller meg at stakkaren har helt sikkert gått seg bort![]()
Ok, deg mot alle daHehe...mine gutter ogsåog mannen...
![]()
Sånn random spørsmålhehehe det er nok helt sikkert detjeg leer
![]()
Hihi...og da er det jo flaks at det er jeg som bestemmer!Ok, deg mot alle daHer er kun guttungen begeistret
Men for all del ikke det værste jeg får
![]()