Hehe ..nei, fiskepinner takler jeg ikkeNaaam
Smart det.Ikke fullt så kult med fiskepinner og potetmos alene liksom...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ..nei, fiskepinner takler jeg ikkeNaaam
Smart det.Ikke fullt så kult med fiskepinner og potetmos alene liksom...![]()
Uff da...stakkars mannenBlææææ.... nå er mannen begynt å bli dårlig. Diare og kvalme. Hans første begravelse i morgen, så jeg tror jo dette er en reaksjon på det. Han skal holde tale + bære kisten. Så er nok tøft for han stakkars....
Så bra at han ikke har veske i ørene lengerJa, han hører bedre enn de flesteog har ingen veske på øret lengre
![]()
Ja, men han har absolutt ikke vist det. Men jeg kan tenke meg reaksjonene kommer nå i etterkantUff da...stakkars mannen
Kan nok være en reaksjon, ja...som jeg har skjønt så har han tatt dette veldig tungt?
JaSå bra at han ikke har veske i ørene lenger
Forstår dg der egentligHehe ..nei, fiskepinner takler jeg ikke![]()
Har han hatt mange runder?Jasuper happy! Trenger ikke flere runder med dren!
Han kan når han vilDet hørtes deilig ut! Flink mann du har da!!
Gjør du ikke? synes det er godt jeg, men ikke alle som er gode daHehe ..nei, fiskepinner takler jeg ikke![]()
hehehe så bra.. kan min glimter til hvis han lager taco.. Men det er ikke uten assistanse fra "sofakokken". Ergo meg..Han kan når han vil![]()
Neida, bare en. Da satt de i nesten 2 år. Før det var det 1-2 runder med ørebetennelse i mnd. SÅ han fikk faktisk dren når han var 1 1/2 år gammel. Helst vil de jo vente til de er 2 år.Har han hatt mange runder?
Fiskepinner med majonesGjør du ikke? synes det er godt jeg, men ikke alle som er gode da
Heldig dere da som ikke har måtte ha de inn flere gangerNeida, bare en. Da satt de i nesten 2 år. Før det var det 1-2 runder med ørebetennelse i mnd. SÅ han fikk faktisk dren når han var 1 1/2 år gammel. Helst vil de jo vente til de er 2 år.
Men har måtte operere polypper/falske mandler 2 ganger i løpet av ett årHeldig dere da som ikke har måtte ha de inn flere ganger
Helt typisk det faktiskJa, men han har absolutt ikke vist det. Men jeg kan tenke meg reaksjonene kommer nå i etterkant![]()
Nei, jeg synes de er ekleGjør du ikke? synes det er godt jeg, men ikke alle som er gode da
Hehehehehe så bra.. kan min glimter til hvis han lager taco.. Men det er ikke uten assistanse fra "sofakokken". Ergo meg..![]()
Hehe...mine gutter ogsåForstår dg der egentligGuttungen liker dt da
![]()
hahaha høres kjent ut...HeheBlir lit sofakokk her også. Spørsmålene hagler når han står på kjøkkenet selv hvor mange ganger jeg vet han har laget det. Han bare må spørre likevel virker det som
![]()