Skravletråd :)

Blææææ.... nå er mannen begynt å bli dårlig. Diare og kvalme. Hans første begravelse i morgen, så jeg tror jo dette er en reaksjon på det. Han skal holde tale + bære kisten. Så er nok tøft for han stakkars....
Uff da...stakkars mannen:(
Kan nok være en reaksjon, ja...som jeg har skjønt så har han tatt dette veldig tungt?

Uff da...stakkars mannen:(
Kan nok være en reaksjon, ja...som jeg har skjønt så har han tatt dette veldig tungt?
Ja, men han har absolutt ikke vist det. Men jeg kan tenke meg reaksjonene kommer nå i etterkant :(

Har han hatt mange runder?
Neida, bare en. Da satt de i nesten 2 år. Før det var det 1-2 runder med ørebetennelse i mnd. SÅ han fikk faktisk dren når han var 1 1/2 år gammel. Helst vil de jo vente til de er 2 år.

Neida, bare en. Da satt de i nesten 2 år. Før det var det 1-2 runder med ørebetennelse i mnd. SÅ han fikk faktisk dren når han var 1 1/2 år gammel. Helst vil de jo vente til de er 2 år.
Heldig dere da som ikke har måtte ha de inn flere ganger

Ja, men han har absolutt ikke vist det. Men jeg kan tenke meg reaksjonene kommer nå i etterkant :(
Helt typisk det faktisk:( mannfolk er dessverre ikke flinke nok til å åpne seg og snakke om følelser..
Håper det går fint i morgen:)

hehehe så bra.. kan min glimter til hvis han lager taco.. Men det er ikke uten assistanse fra "sofakokken". Ergo meg.. :p
Hehe :P Blir lit sofakokk her også. Spørsmålene hagler når han står på kjøkkenet selv hvor mange ganger jeg vet han har laget det. Han bare må spørre likevel virker det som :P

Hehe :p Blir lit sofakokk her også. Spørsmålene hagler når han står på kjøkkenet selv hvor mange ganger jeg vet han har laget det. Han bare må spørre likevel virker det som :p
hahaha høres kjent ut...
Han min stod å laget gryterett for en stund tilbake...
Jeg mener HALLO! det står "steg for steg" hvordan man gjør det...
Å liiiiiiiiiiiiiiiiiikevel.... spørsmål etter spørsmål fra kjøkkenet :P

Back
Topp