Skravletråd :)

Nei det er ikke det... passer på å ta astmamedesinene også så blir det bra :)
Her hadde poden barne astma til han ble 3 år. Da gikk det over. Men er myyyye plaget med falsk krupp :( og det er mye styr!

Her hadde poden barne astma til han ble 3 år. Da gikk det over. Men er myyyye plaget med falsk krupp :( og det er mye styr!
Vesla har også barneastma.. Winter edition.. :(
Vi hadde ett par runder falsk krupp i fjor høst. Endte med en tur på legevakta og innhalator der..

Vesla har også barneastma.. Winter edition.. :(
Vi hadde ett par runder falsk krupp i fjor høst. Endte med en tur på legevakta og innhalator der..
Ja, vært innom legevakten her og :( Lange, tunge netter... man blir jo så bekymret for disse små.

39 minutter siden sist kommentar her. Hva skjer a?

ja jenter! hva har dagen bragt for dere i dag?
Sett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag

Sett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag
Huff.. håper det går bra med faren din!
hvordan går det med deg sånn ellers da?

Huff.. håper det går bra med faren din!
hvordan går det med deg sånn ellers da?
Håper jeg også. De visste ikke hva som var galt. Bare at blodprosenten var farlig lav..

Joda.. kjennes ut som om jeg har fått menssmertene som hørte til alle syklusene jeg skulle hatt, men ellers greit :P

Håper jeg også. De visste ikke hva som var galt. Bare at blodprosenten var farlig lav..

Joda.. kjennes ut som om jeg har fått menssmertene som hørte til alle syklusene jeg skulle hatt, men ellers greit :p
god bedring til faren din...

har tr kommet?

Back
Topp