Her hadde poden barne astma til han ble 3 år. Da gikk det over. Men er myyyye plaget med falsk kruppNei det er ikke det... passer på å ta astmamedesinene også så blir det bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hadde poden barne astma til han ble 3 år. Da gikk det over. Men er myyyye plaget med falsk kruppNei det er ikke det... passer på å ta astmamedesinene også så blir det bra![]()
hørtes ut som en bedagelig dagSkolearbeid, laget middag, trening, dusj, kveldsmat og tv![]()
Vesla har også barneastma.. Winter edition..Her hadde poden barne astma til han ble 3 år. Da gikk det over. Men er myyyye plaget med falsk kruppog det er mye styr!
Ja, vært innom legevakten her ogVesla har også barneastma.. Winter edition..
Vi hadde ett par runder falsk krupp i fjor høst. Endte med en tur på legevakta og innhalator der..
Ja å hvertfall når de begynner å HIVE etter pusten!Ja, vært innom legevakten her ogLange, tunge netter... man blir jo så bekymret for disse små.
Så koselig dere har hatt det
Kos deg i sofaen i kveld!
Jeg har hatt en super dag på jobb, nå styrer jeg litt rundt hjemmestraks sofa!
Folk har et liv tenker jeg39 minutter siden sist kommentar her. Hva skjer a?
HeheheFolk har et liv tenker jeg![]()
Nei det er leg ikke helt sikker, kanskje vi må spørre de som har det?HeheheEt liv? Hva er det?
Sett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.ja jenter! hva har dagen bragt for dere i dag?
Huff.. håper det går bra med faren din!Sett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag
Håper jeg også. De visste ikke hva som var galt. Bare at blodprosenten var farlig lav..Huff.. håper det går bra med faren din!
hvordan går det med deg sånn ellers da?
Uff da, ikke bra. Håper det går greitmed hanSett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag
TakkUff da, ikke bra. Håper det går greitmed han
god bedring til faren din...Håper jeg også. De visste ikke hva som var galt. Bare at blodprosenten var farlig lav..
Joda.. kjennes ut som om jeg har fått menssmertene som hørte til alle syklusene jeg skulle hatt, men ellers greit![]()
Snart gyn time ikke sant?TakkFår bare krysse fingrene for det
![]()
25.februar er detSnart gyn time ikke sant?
Forbereder meg til kurs i morgen39 minutter siden sist kommentar her. Hva skjer a?