Skravletråd :)

God morgen alle sammen :) Her har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger :P

Hva skal dere i dag da?
Regninger er kjipt:rolleyes: men deilig å bli kvitt..:p
Skal på jobb i ettermiddag, jeg:D nå skal jeg pakke for gutta!
Blææ.... i dag er jeg trøtt. Drømte i natt at jeg fødte 12 dager før termin. Og da ble det så mye styr med permisjon (minner fra sist når jeg fødte 10 dager før). Så jeg var plutselig lys våken og lå og regnet lønn på 80% og hvor mye jeg måtte spare om jeg skal ha 100% og noe ulønnet osv.... så Vært våken fra halv 6 i dag jeg jenter :P Og det uten at dete var barn som vekket meg. (Han kom forøvrig klokken 08:00)
Haha...fant du ut av det da?:p
Du får få deg en dupp i løpet av dagen!

Regninger er kjipt:rolleyes: men deilig å bli kvitt..:p
Skal på jobb i ettermiddag, jeg:D nå skal jeg pakke for gutta!

Ja det er veldig greit å bli kvitt de, så da slipper jeg å tenke mer på de før om en mnd når neste lønn kommer inn haha :P
Skal de på tur?

Ja det er veldig greit å bli kvitt de, så da slipper jeg å tenke mer på de før om en mnd når neste lønn kommer inn haha :P
Skal de på tur?
Flott at vi har noe å bruke lønna på da:p
Ja, de skal på vinterferie til svigers på fjellet:D

Flott at vi har noe å bruke lønna på da:p
Ja, de skal på vinterferie til svigers på fjellet:D

Ja det ville jo hvert kjedelig om jeg bare kunne brukt hele lønna på akkurat det jeg hadde hatt lyst til :P men om jeg hadde kunne gjort det, så hadde jeg reist bort neste helg siden jeg har jobb og barnefri da :P

Så koselig da, da kommer de nok til å få det fint :) Her skal frøkna sove hos min mor fra lørdag til tirsdag og så reiser hu kanskje på hytta med farmoren på tirsdag så hun skal nok ha litt besteforeldre kos i vinterferien hehe

Ja det ville jo hvert kjedelig om jeg bare kunne brukt hele lønna på akkurat det jeg hadde hatt lyst til :P men om jeg hadde kunne gjort det, så hadde jeg reist bort neste helg siden jeg har jobb og barnefri da :P

Så koselig da, da kommer de nok til å få det fint :) Her skal frøkna sove hos min mor fra lørdag til tirsdag og så reiser hu kanskje på hytta med farmoren på tirsdag så hun skal nok ha litt besteforeldre kos i vinterferien hehe
Haha...ja masse penger til seg selv ville vært kjedelig:p
Så deilig med barnefri da:D
Tipper hun kommer til å kose seg masse!

Haha...ja masse penger til seg selv ville vært kjedelig:p
Så deilig med barnefri da:D
Tipper hun kommer til å kose seg masse!

Ja det hadde hvert grusomt haha :P

Tja det blir sikkert litt godt men fryktelig kjedelig da jeg ikke har noe å finne på eller noen å være med :P så spørs om ikke jeg får ha katta te å holde meg med selskap mens jeg rydder soverommet mitt eller noe haha :P

Ja hun kommer til å stor kose seg og bli ennå litt med skjemt bort haha hun har jammen disse besteforeldrene rundt lillefingeren asså :P

Ja det hadde hvert grusomt haha :P

Tja det blir sikkert litt godt men fryktelig kjedelig da jeg ikke har noe å finne på eller noen å være med :P så spørs om ikke jeg får ha katta te å holde meg med selskap mens jeg rydder soverommet mitt eller noe haha :P

Ja hun kommer til å stor kose seg og bli ennå litt med skjemt bort haha hun har jammen disse besteforeldrene rundt lillefingeren asså :P
Er hun eneste barnebarnet også eller?:D de små skal skjemmes bort av besteforeldre!
Mye godt selskap i en katt;) nyt tiden du, og gjør ting du aldri ellers får gjort!

Er hun eneste barnebarnet også eller?:D de små skal skjemmes bort av besteforeldre!
Mye godt selskap i en katt;) nyt tiden du, og gjør ting du aldri ellers får gjort!

Hun er eneste barnebarn på farsiden mens på min er hun første barnebarnet, eneste jenta og det eneste barnebarnet som bor her hehe :P de 3 nevøene hennes er og bare 1,5 år så hun var jo eneste barnebarn i over 6 år på min side hehe

Ja jeg får vel det, men er så lite gøy å rydde soverommet haha :P

Han er der ja :p Jeg foretrekker at de er eldre enn meg så 30-40 gjør meg ingen ting ;) men jeg flyr lite på fest og slikt selv om en fest en gang i blant kan være gøy hehe

Ok. Mannen er 41år. Så det ligger rundt der ja;)

Back
Topp