Skravletråd :)

Det gjør det, men forhåpentligvis går det over snart og økonomien blir litt romsligere :)

Det gjør det nok :) I mitt tilfelle har masse endret seg det siste året. Og hvem vet, kanskje prince charming kommer og banker på en dag snart også ;)

Det gjør det nok :) I mitt tilfelle har masse endret seg det siste året. Og hvem vet, kanskje prince charming kommer og banker på en dag snart også ;)

Vel jeg skal ut i perm til sommeren så tviler på at jeg stiger så mye i lønn da, men får overgangsstønad fra sommeren av da så det hjelper litt på. Haha uff jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å finne han gitt :P For jeg har veldig dårlig erfaring med mannfolk...

Vel jeg skal ut i perm til sommeren så tviler på at jeg stiger så mye i lønn da, men får overgangsstønad fra sommeren av da så det hjelper litt på. Haha uff jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å finne han gitt :p For jeg har veldig dårlig erfaring med mannfolk...

Kanskje du bare må gi opp mannfolka da? :hilarious:

Hehe, da hadde jeg valgt kattedame. Men katter har lite penger. Kanskje damer hadde vært noe? Og her er det jo mange ;) :p

Ja du har et poeng der og han jeg har er dyr nok i drift som det er, med forsikring, mat og alt annet. Ja damer er jo helt klart et godt alternativ men problemet mitt er jo det at jeg sjeldent er ute av huset så må møte hu på vei til jobb eller noe da hehe

Ja du har et poeng der og han jeg har er dyr nok i drift som det er, med forsikring, mat og alt annet. Ja damer er jo helt klart et godt alternativ men problemet mitt er jo det at jeg sjeldent er ute av huset så må møte hu på vei til jobb eller noe da hehe

Hehe, ja da må du dulte borti ei skikkelig prinsesse på vei til jobb da ;)

Bakt allerede? Oi, hva har dere bakt da?

Hadde en liten kar her som var unormalt tidlig oppe til å være han. Så frista det sånn med noe ferskt til frokost:D
Fylte horn med ost og skinke og muffins. Muffins er til i morgen da, kos på fredagskvelden. Ta på glasur i morgen.

Hadde en liten kar her som var unormalt tidlig oppe til å være han. Så frista det sånn med noe ferskt til frokost:D
Fylte horn med ost og skinke og muffins. Muffins er til i morgen da, kos på fredagskvelden. Ta på glasur i morgen.

Oi, to forskjellige ting og greier! Jeg er imponert :)

Back
Topp