Det gjør det, men forhåpentligvis går det over snart og økonomien blir litt romsligere![]()
Det gjør det nok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det, men forhåpentligvis går det over snart og økonomien blir litt romsligere![]()
Det gjør det nokI mitt tilfelle har masse endret seg det siste året. Og hvem vet, kanskje prince charming kommer og banker på en dag snart også
![]()
Vel jeg skal ut i perm til sommeren så tviler på at jeg stiger så mye i lønn da, men får overgangsstønad fra sommeren av da så det hjelper litt på. Haha uff jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å finne han gittFor jeg har veldig dårlig erfaring med mannfolk...

Kanskje du bare må gi opp mannfolka da?![]()
Ja jeg har lurt litt på å gå i kloster heheellers så blir jeg en sånn gal kattedame haha
Lige mådeInnom for å ønske alle en super dag![]()
Hehe, da hadde jeg valgt kattedame. Men katter har lite penger. Kanskje damer hadde vært noe? Og her er det jo mange![]()
![]()
Ohh, så herlig.Skal legge fransk manikyr
Går der fast en gang i måneden!
Ja du har et poeng der og han jeg har er dyr nok i drift som det er, med forsikring, mat og alt annet. Ja damer er jo helt klart et godt alternativ men problemet mitt er jo det at jeg sjeldent er ute av huset så må møte hu på vei til jobb eller noe da hehe
Kom hit med litt så jeg slipper å dra i butikkenHeihei jenter![]()
Bra hos dere??![]()
Her har vi bakt i morges![]()
Heihei jenter
Bra hos dere??
Heihei jenter![]()
Bra hos dere??![]()
Bakt allerede? Oi, hva har dere bakt da?
Hehe, ja da må du dulte borti ei skikkelig prinsesse på vei til jobb da![]()
Ja. skal det være et fylt horn med ost og skinkeKom hit med litt så jeg slipper å dra i butikken![]()
Jaa takkJa. skal det være et fylt horn med ost og skinke?
Ja jeg skal se om jeg finner noen, kanskje jeg finner noe annet enn skolejenter og pensjonister på bussen til jobb i dag hehe![]()
Hadde en liten kar her som var unormalt tidlig oppe til å være han. Så frista det sånn med noe ferskt til frokost
Fylte horn med ost og skinke og muffins. Muffins er til i morgen da, kos på fredagskvelden. Ta på glasur i morgen.