Skravletråd :)

Jeg hadde kjæreste i bhg.. å han var kjæresten min frem til 6 klasse :P
Han var med meg hjem fra skolen og sånn :smug:
tror nok mamma og pappa så på ham mer som bestevennen min.. Å det var han jo også ;) Men det var ikke mye klining hahahhaahaha
Vi hadde klineklubb på barneskolen ;) vi var 4 par som var sammen noen år. Husker en jente og en gutt som ble sammen bare for å være med i klineklubben :p

Vi hadde klineklubb på barneskolen ;) vi var 4 par som var sammen noen år. Husker en jente og en gutt som ble sammen bare for å være med i klineklubben :p
hahahahahaha
hva man ikke gjør som barn :D

vi var 3 stk i bhg som var like gamle.. Hu ene var bestevenninnen min.. Vi var erteris delux..
Å han var kjæresten min... Å vi tre sammen var 3 for 1.. DU kunne glemme å splitte oss.. Da ble det trøbbel :hilarious:
Hihi...så koselig da:D
Har dere beholdt kontakten?

Det er fint, kos deg masse :) Å slike ting skal jeg og unne meg når jeg en gang i tiden får meg mann eller bedre lønn haha :p

Haha, tro meg, det handler om prioriteringer ;) Jeg har mann og god lønn, men finner alltid masse andre ting å bruke penger på. Negler blir det bare når det er noe å feire e.l ;)

Haha, tro meg, det handler om prioriteringer ;) Jeg har mann og god lønn, men finner alltid masse andre ting å bruke penger på. Negler blir det bare når det er noe å feire e.l ;)

Men nå må jeg da velge mellom mat/regninger eller negler :P

Back
Topp