Skravletråd :)

Når vi solgte leiligheten så vasket og skrubbet jeg mer enn noengang. Han som skule overta var en fyr på 20 eller noe. Når han var der for å overta spurte vi om han var fornøyd med vasken. Så gikk han inn på kjøkkenet, skrudde på kjøkkenkrana og sa "ja, funker fint det"..

:smiley-chores020
hahahahahahaha
Jeg hadde svima av! seriøst!! MANNFOLK! :hilarious::hilarious:

Men det er så typisk mannfolk.. de blåser i hybelkaninene.. De gir dem heller mer mat :p hahahaha
So true :p :p

Mannen mistet noe mat på gulvet tidligere i dag. Spurte om han ikke skulle støvsuge det opp. Dette var svaret: "Ikke stress. Hundene tar det jo"

Ja det er jeg enig i.. Jeg vasket til jeg så kluter svevende rundt i rommet om natta :P
Jeg og.hehe.
Men i Irland var visst alle nordmenn veldig nøye da. Altså sammenlignet med irene;)

hahahahaha Jeg fant noen i leiligheten til en kamerat en gang på videregående.. da dro jeg frem støvsugern :P
Nesten så de ikke kommer inn i støvsugeren jo:o hehe
Men det er rent her nå da;)
Mannen bemerket tom at jeg hadde vasket gangen:D haha

So true :p :p

Mannen mistet noe mat på gulvet tidligere i dag. Spurte om han ikke skulle støvsuge det opp. Dette var svaret: "Ikke stress. Hundene tar det jo"
:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

sambo har en liten krok for seg selv i hjørnet av stua.. Å jeg rører ingenting under det skrivebordet... Aner jo ikke hva som kommer hoppende frem derfra :P hahahahah

:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

sambo har en liten krok for seg selv i hjørnet av stua.. Å jeg rører ingenting under det skrivebordet... Aner jo ikke hva som kommer hoppende frem derfra :p hahahahah
Haha :D
Enkelte ting får de bare ha for seg selv :P

Nesten så de ikke kommer inn i støvsugeren jo:eek: hehe
Men det er rent her nå da;)
Mannen bemerket tom at jeg hadde vasket gangen:D haha
hahaha flott når hybelkaninene tetter støvsugeren :P hahahahaha

hvis til og med mannen så det må du ha gjort en god jobb :P

hahaha flott når hybelkaninene tetter støvsugeren :P hahahahaha

hvis til og med mannen så det må du ha gjort en god jobb :P
Eller så var det jævlig møkkete...hehe :p

Back
Topp