Ja det er kosVært til legen med poden, så kafé, så litt shopping og siden bare kos hjemmeelsker slike dager!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er kosVært til legen med poden, så kafé, så litt shopping og siden bare kos hjemmeelsker slike dager!
Haha...jeg finnes jo ikke skummelPrøver å være snill hvertallMå jo hilse påskumle Ronja
Så herlig å ha det så næreNei, de er viktige![]()
Ohh, det er et stykke. Her er det 20min ca, ikke det engang.
Noen våkne her? Søvnløshet kicka inn!
Haha, skal ikke være lettNokon er! Andre prøver å sova uten hell![]()
Haha, skal ikke være lett
Snart opp?
Herlig. Glad min bruker sove litt til, ellers hadde formen min vært ræva hele tidaJa, er på bade no. Håpar på eit par min til på auga ståande mens han leikar med tørketrommelen![]()
Herlig. Glad min bruker sove litt til, ellers hadde formen min vært ræva hele tida![]()
God Jævla morgen, m.a.oKl 04:40 ca, ville han stå opp. Tok han opp 05:15. Da orka eg ikkje å høyra på han meir...
God Jævla morgen, m.a.o
Min eldste var sånn. Fanfreakin'tastic...
Tror jeg kanskje hadde sparket han ut av senga da ja........ Spenntak og hasta la bajbaj!Veldig fantastisk!!Prøve å vekke gubben! Umulig!!!
Tror jeg kanskje hadde sparket han ut av senga da ja........ Spenntak og hasta la bajbaj!
Dæng... Våkner han av vekkeklokker osv da?Prøver, men han her søv sååååå jævla tungt! Umulig! Til og med A har hoppa på han uten hjelp![]()
Dæng... Våkner han av vekkeklokker osv da?
Dæven... Misunner deg ikke det altså!Nope! Eller, kanskje etter type 10-20 min. Han er heilt ram på å sove gjennom støy!
Dæven... Misunner deg ikke det altså!
Kjør på! Jeg heier på dere!No sitter er i senga og prøver å vekke gubben og A står og skriker omtrentpratar jævlig høgt
![]()
Kjør på! Jeg heier på dere!
*tar bølgen* hurra!Sitter på kjøkkenet og ete frukost no. Gubben og faktisk![]()
![]()