Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
4. dagen med feber nå![]()
Huff da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4. dagen med feber nå![]()
Så høy feber er vanlig for meg når jeg er skikkelig syk, så bare beskjed om å hvile, drikke mye og ta paracet og ibux. Setter ikke i gang andre tiltak med mindre den nærmer seg 41 igjen eller feberen varer over 7 dager.Huff dahar du vært hos legen å fått noe for det da?
Her blir det pølse og makaronigratengHva skal dere ha til middag i dag?
Så høy feber er vanlig for meg når jeg er skikkelig syk, så bare beskjed om å hvile, drikke mye og ta paracet og ibux. Setter ikke i gang andre tiltak med mindre den nærmer seg 41 igjen eller feberen varer over 7 dager.
Vi skulle egentlig ha hamburgere ifølge ukesmenyen, men måtte bytte litt. Så i dag blir det kylling fylt med camembert, ovnsstekte poteter, sjy og grønnsaker.Hva skal dere ha til middag i dag?
Det må jeg si! For en mandagsmiddagVi skulle egentlig ha hamburgere ifølge ukesmenyen, men måtte bytte litt. Så i dag blir det kylling fylt med camembert, ovnsstekte poteter, sjy og grønnsaker.
Her ble det til slutt pølsegryteHer blir det pølse og makaronigrateng![]()
Vår middag er også ønske fra 4 åringenHer ble det til slutt pølsegryteØnske fra poden
![]()
Vet hvertfall at de spiser om de får noe de har lyst påVår middag er også ønske fra 4 åringen![]()
Du må til slependen du , er ikke så langt unna meg detHaha...ja, man må ikke kødde med tradisjoner!!
Er desverre sjelden på IKEA, jeg...må helt til Oslo, nesten 2 timer unna![]()
Sjekk hjemmesiden til kommunen. Har ikke samme svaruke rtundtomrkingNoen her inne som vet ca nær me kan få svar på barnehage søknaden?? Sandnes kommune visst de har noet å si.
Med meg i permisjon og en mann som jobber skift så spiller det sjelden noen rolle hvilken dag det erDet må jeg si! For en mandagsmiddag![]()
Det er santVet hvertfall at de spiser om de får noe de har lyst på![]()
Ja, dit må jegDu må til slependen du , er ikke så langt unna meg det![]()
Det er helt greit , bare si fra duJa, dit må jeg
Kommer innom deg på kaffe neste gang da![]()
Blir stas å pynte opp i nytt husI dag har jeg kjøpt gardiner til huset i dagog barnerommet ^^ og henta babybox
![]()
Skal si ifra i god tid slik at du rekker å slenge sammen en kake ogsåDet er helt greit , bare si fra du![]()
Skal si ifra i god tid slik at du rekker å slenge sammen en kake også![]()