Skravletråd :)

Huff da:( har du vært hos legen å fått noe for det da?
Så høy feber er vanlig for meg når jeg er skikkelig syk, så bare beskjed om å hvile, drikke mye og ta paracet og ibux. Setter ikke i gang andre tiltak med mindre den nærmer seg 41 igjen eller feberen varer over 7 dager.

Så høy feber er vanlig for meg når jeg er skikkelig syk, så bare beskjed om å hvile, drikke mye og ta paracet og ibux. Setter ikke i gang andre tiltak med mindre den nærmer seg 41 igjen eller feberen varer over 7 dager.

Skjer det ofte da? Håper det gir seg fort nå ihvertfall♡ masse god bedring.

Hvordan går det ellers?

Hva skal dere ha til middag i dag?
Vi skulle egentlig ha hamburgere ifølge ukesmenyen, men måtte bytte litt. Så i dag blir det kylling fylt med camembert, ovnsstekte poteter, sjy og grønnsaker.

Jeg hadde tenkt til å ha kjøttkaker, men lurer på om det kanskje blir hjemmelagde hamburgere istedet. Får høre med frøkna når hu kommer hjem :)

Vi skulle egentlig ha hamburgere ifølge ukesmenyen, men måtte bytte litt. Så i dag blir det kylling fylt med camembert, ovnsstekte poteter, sjy og grønnsaker.
Det må jeg si! For en mandagsmiddag :)

Det må jeg si! For en mandagsmiddag :)
Med meg i permisjon og en mann som jobber skift så spiller det sjelden noen rolle hvilken dag det er:) Og med en altetende unge, så prøver vi å kose oss mye med mat:)

Back
Topp