Tror jeg er den eneste som ikke gjør detÅjaelsker IKEA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er den eneste som ikke gjør detÅjaelsker IKEA
Jeg liker det nok bare fordi vi ikke har det i nærhetenTror jeg er den eneste som ikke gjør det![]()
Tror jeg er den eneste som ikke gjør det![]()
Det er knallstilig, men jeg skulle gjerne hatt det i hvitt.
Jada det har de, har ffått mye fint der synes jeg men jeg liker ikke gå på ikea likevelTja, mye stygt og rart på Ikea. Men de har kommet seg veldig syns jeg. En del ok, som dette gulvuret for eks![]()
Jada det har de, har ffått mye fint der synes jeg men jeg liker ikke gå på ikea likevel
Jeg ble lei den gangen vi bodde så nærme å var der hele tiden! Nå er jeg svært lite innom..Jeg elsker detMen er jo smak og behag. På ikea her er de veldig flinke til å sette sammen gode løsninger så man kan få litt inspo
![]()
Hehe, ok...Skjønner. Vi skal i dagJeg ble lei den gangen vi bodde så nærme å var der hele tiden! Nå er jeg svært lite innom..
Den var kulVis vedlegget 102784
Hm, falt litt for det gulvuret der merker jeg. Og genialt med hyller. Men er ikke helt sikker om den vil passe inn hos oss. Hva syns dere om den jenter?![]()
Høyeste jeg noengang har hatt var 41,7. Da lå jeg på sykehus noen dager og husker ikke særlig myeSå flott du er i bedre form
Det var jaggu høy feber![]()
Den var kul
Men hadde passet best i hvitt her..
den var kjempe tøff!Den kom kun i denne fargen så. Og vil tro tilsvarende en annen plass er ganske mye dyrere. Men svart funker like godt her som hvitt så. Var mest den i seg selv jeg var usikker på om passet inn. Men vi får se på den når vi skal ut der senere![]()
GuriHøyeste jeg noengang har hatt var 41,7. Da lå jeg på sykehus noen dager og husker ikke særlig mye
Men når jeg er veldig syk bruker jeg desverre å få mellom 40-41
Da ville jeg tatt denne sorteDen kom kun i denne fargen så. Og vil tro tilsvarende en annen plass er ganske mye dyrere. Men svart funker like godt her som hvitt så. Var mest den i seg selv jeg var usikker på om passet inn. Men vi får se på den når vi skal ut der senere![]()
Vis vedlegget 102784
Hm, falt litt for det gulvuret der merker jeg. Og genialt med hyller. Men er ikke helt sikker om den vil passe inn hos oss. Hva syns dere om den jenter?![]()
Høyeste jeg noengang har hatt var 41,7. Da lå jeg på sykehus noen dager og husker ikke særlig mye
Men når jeg er veldig syk bruker jeg desverre å få mellom 40-41
hørtes deilig ut!God morgenHer sov vi til halv 10 i dag. Deilig
![]()