Skravletråd :)

Så ikke før etter jeg svarte at Kengu allerede hadde svart:P

Jada det har de, har ffått mye fint der synes jeg men jeg liker ikke gå på ikea likevel

Jeg elsker det:D Men er jo smak og behag. På ikea her er de veldig flinke til å sette sammen gode løsninger så man kan få litt inspo;)

Så flott du er i bedre form:D
Det var jaggu høy feber:oops:
Høyeste jeg noengang har hatt var 41,7. Da lå jeg på sykehus noen dager og husker ikke særlig mye :P
Men når jeg er veldig syk bruker jeg desverre å få mellom 40-41

Den var kul:D
Men hadde passet best i hvitt her..

Den kom kun i denne fargen så. Og vil tro tilsvarende en annen plass er ganske mye dyrere. Men svart funker like godt her som hvitt så. Var mest den i seg selv jeg var usikker på om passet inn. Men vi får se på den når vi skal ut der senere:)

Den kom kun i denne fargen så. Og vil tro tilsvarende en annen plass er ganske mye dyrere. Men svart funker like godt her som hvitt så. Var mest den i seg selv jeg var usikker på om passet inn. Men vi får se på den når vi skal ut der senere:)
den var kjempe tøff!

Høyeste jeg noengang har hatt var 41,7. Da lå jeg på sykehus noen dager og husker ikke særlig mye :P
Guri:oops: ikke rart du husker lite!
Har vel aldri hatt over 39, jeg:p

Da ville jeg tatt denne sorte:D
Tilsvarende er nok en smule dyrere, ja:rolleyes:
Kos deg på IKEA!

Vis vedlegget 102784
Hm, falt litt for det gulvuret der merker jeg. Og genialt med hyller. Men er ikke helt sikker om den vil passe inn hos oss. Hva syns dere om den jenter?:)

Den var ikke dum. Passe ikke inn i lille stua mi, men hadde den gjort det kunne jeg siklert gått for noe sånt:)

Huff. Høres ikke noe særlig ut med så høy feber:(
Hvordan er formen nå da?

Noen steder her på forumet man kan "reklamere" for bloggen sin? ;)

Back
Topp