Skravletråd :)

Hei hei jenter. Hvordan har helgen deres vært?

Her har vi hatt en travel helg med oppussing revy(på U.skolen) og bursdagsfeiring av mannen, så nå var det godt å synke ned i sofaen ☺️
Hallo:D
Hatt en super og lat helg:p
Stort sett hvert hjemme, og det har vært helt greit!

Hei hei jenter. Hvordan har helgen deres vært?

Her har vi hatt en travel helg med oppussing revy(på U.skolen) og bursdagsfeiring av mannen, så nå var det godt å synke ned i sofaen ☺️
Hei du!
Jeg har hatt arbeidshelg. Guttaboys har kost seg med utelek og filmer bl.a. I går hadde vi besøk av en venninne av meg. :) Nå er jeg klar for en ny uke:D

God morgen.
Travel helg og jaggu blir uken travel også. Ser frem til søndag allerede.
God morgen Kengu:D
Ahh, kjekt at det skjer litt...men kan jo bli for mye og...Hva som skjer denne uken da?:)
En del planer her også gitt...
Må ha en fin dag:D

God morgen Kengu:D
Ahh, kjekt at det skjer litt...men kan jo bli for mye og...Hva som skjer denne uken da?:)
En del planer her også gitt...
Må ha en fin dag:D
Jeg skal på cafe med ei venninne etter jobb i dag
I morgen er det jobb + pakking
Onsdags morgen drar hele familien på kurs og blir borte til fredag, etter kurset skal kengubarne tleveres til Tante og onkel for overnatting, mannen skal på jobbarrangeent , jeg skal ha huset fullt av gjester.. Jeg kommer da hjem rundt 19.30 og gjestene kommer 20..

Jeg skal på cafe med ei venninne etter jobb i dag
I morgen er det jobb + pakking
Onsdags morgen drar hele familien på kurs og blir borte til fredag, etter kurset skal kengubarne tleveres til Tante og onkel for overnatting, mannen skal på jobbarrangeent , jeg skal ha huset fullt av gjester.. Jeg kommer da hjem rundt 19.30 og gjestene kommer 20..

Oi, travel uke ja. Det hørtes veldig kjekt ut også da:) Selskap eller noe bursdag som skal feires?:)

ikea-ps-pendel-gulvur-svart__0166289_PE255461_S4.JPG
Hm, falt litt for det gulvuret der merker jeg. Og genialt med hyller. Men er ikke helt sikker om den vil passe inn hos oss. Hva syns dere om den jenter?:)

Back
Topp