Skravletråd :)

Jeg våkner tidlig, men bruke rå ligge i sengen og lese;) Jeg sover jo svært lite dessverre, kunne ønske jeg fikk sovet mer
Uff... Da er det tungt. Har i grunnen hatt en god natt i natt :) sovet hele natten bortsett fra to toalett besøk. Men sovnet fort igjen!

God morgen alle sammen:)

Tror aldri jeg har stått opp så tidlig på en lørdag, som det vi gjorde i dag. Fortsatt fryktelig trøtt,burde sovetlenger i grunn...
God morgen:D
Så kjedelig å stå opp tidlig...håper du får hvilt litt i løpet av dagen!
God morgen damer :) kjenner jeg burde ha sovet mer men sånn ble det ikke denne natten hehe nå skal jeg bake rundstykker :D Hva skal dere I dag da?
God morgen:D
Her har vi ingen store planer idag, kun sløve:p

Rundtsykker hørtesgodt ut.
Jeg skal på g-sport, til ei venninne, til noen andre oglevere noe,vaske klær, på biblioteket++

Oj det var ganske fult skjema i dag det :)

God morgen til deg og :)
I dag blir det 30-års dag :) Akurat nå ligger vi i sengen og prater om navn :)

Bursdagsfeiring blir nok bra :) så koselig da, har dere noen favoritter eller?

Oj det var ganske fult skjema i dag det :)

Bursdagsfeiring blir nok bra :) så koselig da, har dere noen favoritter eller?
Ja, nå har vi vell klart å kutte listen ned til 3 navn.... hvertfall akkurat nå :P Og det er Ada, Hannah og Leah :)

Rundtsykker hørtesgodt ut.
Jeg skal på g-sport, til ei venninne, til noen andre oglevere noe,vaske klær, på biblioteket++
Du hadde jaggu ett stramt skjema i dag ;) Ha en strålende dag :D

Ja, nå har vi vell klart å kutte listen ned til 3 navn.... hvertfall akkurat nå :P Og det er Ada, Hannah og Leah :)

Men da er dere ganske langt på vei :) Fine navn :) Jeg har ikke tenkt over navn ennå jeg da hehe :P

Men da er dere ganske langt på vei :) Fine navn :) Jeg har ikke tenkt over navn ennå jeg da hehe :p
Har heldig vis god tid ;) Så vi stresser ikke med det endelige resultatet. Kanskje vi ender opp med noen alternativ og ser når hun er ute :)

Har heldig vis god tid ;) Så vi stresser ikke med det endelige resultatet. Kanskje vi ender opp med noen alternativ og ser når hun er ute :)

Ja det er faktisk en mulighet :) Om jeg ikke kommer på noen navn for foreløpig er det ikke et eneste navn jeg kan komme på at jeg vil bruke :P så vet jeg at den kommende storesøster har veldig lyst til å bestemme navnet haha

Våknet med feber og veldig sår hals :( Mannen har vært syk lenge, men trodde jeg skulle få slippe..

Hei og hopp jenter!!
Her har jeg en liten pause på jobb nå. Stille og rolig her.
Har dere en fin lørdag:)?

Fikk nettop mms fra mannen. Guttungen koste seg med pizza. Det syntes godt på bilde, haha:P

Back
Topp