Uff... Da er det tungt. Har i grunnen hatt en god natt i nattJeg våkner tidlig, men bruke rå ligge i sengen og leseJeg sover jo svært lite dessverre, kunne ønske jeg fikk sovet mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... Da er det tungt. Har i grunnen hatt en god natt i nattJeg våkner tidlig, men bruke rå ligge i sengen og leseJeg sover jo svært lite dessverre, kunne ønske jeg fikk sovet mer
God morgenGod morgen alle sammen
Tror aldri jeg har stått opp så tidlig på en lørdag, som det vi gjorde i dag. Fortsatt fryktelig trøtt,burde sovetlenger i grunn...
God morgenGod morgen damerkjenner jeg burde ha sovet mer men sånn ble det ikke denne natten hehe nå skal jeg bake rundstykker
Hva skal dere I dag da?
Rundtsykker hørtesgodt ut.
Jeg skal på g-sport, til ei venninne, til noen andre oglevere noe,vaske klær, på biblioteket++
God morgen til deg og
I dag blir det 30-års dagAkurat nå ligger vi i sengen og prater om navn
![]()
God morgen
Så kjedelig å stå opp tidlig...håper du får hvilt litt i løpet av dagen!
God morgen
Her har vi ingen store planer idag, kun sløve![]()
Ja, nå har vi vell klart å kutte listen ned til 3 navn.... hvertfall akkurat nåOj det var ganske fult skjema i dag det
Bursdagsfeiring blir nok braså koselig da, har dere noen favoritter eller?
Du hadde jaggu ett stramt skjema i dagRundtsykker hørtesgodt ut.
Jeg skal på g-sport, til ei venninne, til noen andre oglevere noe,vaske klær, på biblioteket++
Ja, nå har vi vell klart å kutte listen ned til 3 navn.... hvertfall akkurat nåOg det er Ada, Hannah og Leah
![]()
Har heldig vis god tidMen da er dere ganske langt på veiFine navn
Jeg har ikke tenkt over navn ennå jeg da hehe
![]()
Har heldig vis god tidSå vi stresser ikke med det endelige resultatet. Kanskje vi ender opp med noen alternativ og ser når hun er ute
![]()
Yes det er det, har fått gjort litt nå da heldigvis.Oj det var ganske fult skjema i dag det
Bursdagsfeiring blir nok braså koselig da, har dere noen favoritter eller?
Så kjedelig.Våknet med feber og veldig sår halsMannen har vært syk lenge, men trodde jeg skulle få slippe..
Masse god bedringVåknet med feber og veldig sår halsMannen har vært syk lenge, men trodde jeg skulle få slippe..
Så kjedelig.
Masse god bedring
Masse god bedring
Blitt pottetett selv her..
Brunt med rødskjærHvilken farge ble det?
Ser tungtvannsaksjonen på tvHva skjer jenter ?![]()
AhaSer tungtvannsaksjonen på tvdu da?
Ja den er fin, men kjedeligHei og hopp jenter!!
Her har jeg en liten pause på jobb nå. Stille og rolig her.
Har dere en fin lørdag?
Fikk nettop mms fra mannen. Guttungen koste seg med pizza. Det syntes godt på bilde, haha![]()