Skravletråd :)

Mannen ville ha to biler han også men det får vi vente med til neste år ;-)
Koster jo fort litt med to biler også ;-)
Men er en frihet med bil da, og her vi bor nå går det nesten ikke buss!

Mhm, dyrt med bil.
Har en helt ny her og den andre er vel rundt 10år. Det er arbeidsbil;)
Er så heldig at mannen får lån til bilen gjennom jobben. Rentefritt og alt. Trekkes bare av lønnen hans hver mnd.

Pleier å være en del i Oslo for å besøke tanten min, og hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke liker å gå å shoppe alene, der er jo det beste hun vet (hun har en gutt på 2år og en jente på 5år). Jeg kan ikke fordra det, synes det er kjedelig, og ender alltid opp med å dra hjem tomhendt.. :p

Shopping har aldri vært noe for meg :p hehe
Alenetid her sitter jeg og slapper av og gjør ingenting:D

Skjønner. Er den stor? :) Skal du ha masse dyr da:D?
Mhm, ser den. Hvor stor boareal har dere nå?

Tror det er nesten 400 mål med skog og jorder :)
Ganske stor låve og med korntørke:)

Blir nok ikke mange dyr, men håper på et par hester og noen høner;)
Nå har vi vel mellom 80 og 90 kvm en plass, + grovkjeller på ca 40

Hehe ja det skjønner jeg. Jeg jobber jo bare 50% å har massse tid på dagen, men synes det er pyton i grunn..

Kan bli litt for mye av det gode. Men nå var det en periode jeg var ganske dårlig da, så da ble det mye soving;)

Tror det er nesten 400 mål med skog og jorder :)
Ganske stor låve og med korntørke:)

Blir nok ikke mange dyr, men håper på et par hester og noen høner;)
Nå har vi vel mellom 80 og 90 kvm en plass, + grovkjeller på ca 40

Ok:) Leies jordene ut eller tar han de?:)
Ja, stemmer var jo hestejente du;)

Ok:) Leies jordene ut eller tar han de?:)
Ja, stemmer var jo hestejente du;)

Svigerfar leier et par ekstra nå :p hehe
Hvordan det blir når vi tar over vet jeg ikke. Mannen pleier å være der å hjelpe til, men vet ikke hvor gira han er på å gjøre det når han tar over.
Hest er best:) hehe

Haha ja var litt morsomt :P men du er nok straks over meg tenker jeg

Det er ikke sikkert! Nå har jeg nemlig tenkt til å ta en pause så jeg får lufta masekråka litt, og vasket kjøkkenet:)

Ønsker det samme til deg :) Her må jeg kaste i meg frokosten og dra på kurs ;)
God morgen snuppa :-D
Håper du får en fantastisk dag ;-)

Og kan se ut som om jeg får studert skikkelig idag så dødt som det er her inne ;-)
God morgen Ronja :)
Håper du får en fin da du også :)
God morgen alle sammen:)
Snart job på meg, kommer jaggu hjem til tomt hus i dag også siden de da er på turn. redager er litt kjip dag, for jeg ser nesten ikke kengubarnet.
Takk alle:D
Kos dere på kurs, jobb og med studier!

God morgen jenter!!
Hva skal dere i dag da?:)

God dag :) Jeg var våken kl 04.30 så lå å så tv frem til frøkna skulle stå opp, fikk sent hu på skolen så litt tv og sov :P Nå skal jeg snart i dusjen og så på jobb :)

Hva gjør dere I dag da?

Svigerfar leier et par ekstra nå :p hehe
Hvordan det blir når vi tar over vet jeg ikke. Mannen pleier å være der å hjelpe til, men vet ikke hvor gira han er på å gjøre det når han tar over.
Hest er best:) hehe

Du kan ikke ta jorder du da?:P
Hest er ikke best, men kjekt at du syns det:P;)

God morgen, Synnøve:D
Sitter på jobb og skal være her til kl 17..
Du da??:)

Aha. Hvordan er det på jobb i dag da? Travelt?

Vi har vært på nærmeste senter og kjøpt en gave. Ellers vært rett utenfor huset og kastet snø. Han er heldigvis ikke så treffsikker enda;):P

Ellers går vaskemaskinen her for fullt i dag...Vips var det haugevis med skittenklær:O:O
Skal til byen å treffe ei venninne senere og vurderer legge igjen lommeboken hjemme og kun ha med penger til en kaffe, haha

Er boplikt og driveplikt her også:D
Jeg er ingen bonde, så dyrket mark er forpaktet bort...:p

Hehe, jeg ville gjort det samme...
Håper det dukker opp en i fam. her som kan ta over...
Jeg jobber hardt med å overtale min søster. Hun bor i Oslo, så tviler på at hun vil bli bonde i Halden haha

God dag :) Jeg var våken kl 04.30 så lå å så tv frem til frøkna skulle stå opp, fikk sent hu på skolen så litt tv og sov :p Nå skal jeg snart i dusjen og så på jobb :)

Hva gjør dere I dag da?

Oi, det var tidlig.
Du må ha god vakt:)
Her har det vært litt utelek og en tur på senteret. Nå sover godgutten. Skal til byen senere.

Back
Topp