Skravletråd :)

Hadde babyverden hatt en så stor aktivitet slik at det var mulig å ikke poste innlegg etterhverandre så skal jeg være enig med denne regelen.
Men forumet er langt i fra så aktivt og da vil jo medlemmene som har samtaler med flere få flere innlegg etterhverandre da de er her inne, fleste her inne har familie!
Om babyverden ønsker en stor aktivitet så er dette feil vei å gå.
Det er ikke spamming bare fordi forumet er så dødt at man rekker å poste flere tråder/innlegg etterhverandre.
Jeg synes det er forferdelig rotete å både lese og svare multi qoute. Blir det mye av sånt her inne så har jeg sikkert noe bedre å lese..

Vet ikke hvem det gjelder eller hvilke innlegg det gjelder så da kan jeg ikke uttale meg om det. Det får vel bare bli mellom dem og moderator tenker jeg. Diskusjonene om dette blir jo tatt opp flere ganger med likt svar så vi får vel bare gjøre vårt beste å overholde det og heller diskutere privat med moderator om noe ikke stemmer :)
Det er sant, men kan virke som om noen var overivrige idag dessverre.
Men de svarene ifra moderatorene endrer seg også litt også, til at noe er lov og plutselig ikke lov etter en kort stund og omvendt :-P

Da får de ta det opp med moderator, og ikke påvirke stemningen for alle oss andre her inne ;) det skal vel mer enn 1 advarsel til for å bli "kastet ut", så om vedkommende ikke har advarsler fra før så er de jo trygge....
Nei er vel 3 stk, men påvirker jo alle sammen som trodde de følgte reglene som de ble beskrevet sist gang da!

Hadde babyverden hatt en så stor aktivitet slik at det var mulig å ikke poste innlegg etterhverandre så skal jeg være enig med denne regelen.
Men forumet er langt i fra så aktivt og da vil jo medlemmene som har samtaler med flere få flere innlegg etterhverandre da de er her inne, fleste her inne har familie!
Det er ikke spamming bare fordi forumet er så dødt at man rekker å poste flere tråder/innlegg etterhverandre.
Jeg synes det er forferdelig rotete å både lese og svare multi qoute. Blir det mye av sånt her inne så har jeg sikkert noe bedre å lese..
Er helt enig med deg Regina!

Når jeg ser en multiquote med flere samtaler aner jeg ikke hvor jeg skal begynne å svare engang!

Nei er vel 3 stk, men påvirker jo alle sammen som trodde de følgte reglene som de ble beskrevet sist gang da!
Håper det ordner seg da. Er jo trist om mange bare forsvinner fra skravletråden også. Skravletid er min favorittid :D

Ja håper det jeg også!
Elsker å skravle jeg også selvom jeg nå må legge dere vekk for å skrive oppgave :p
Flink du er :) Jeg burde skrive noen jobbsøknader i kveld :)

Det er vel sagt det er lov å ha noen etter hverandre, mmen ikke at man fyller side opp og side ned fra en bruker:)
Jeg synes det er en helt grei regel å forholde seg til jeg da.

Håper det ordner seg da. Er jo trist om mange bare forsvinner fra skravletråden også. Skravletid er min favorittid :D
Digger også å skravle.. Sitter om smiler og prater med de flotte jentene her inne :)

Digger også å skravle.. Sitter om smiler og prater med de flotte jentene her inne :)
smiler og ler stadig vekk. mannen er like forundret over hva vi snakker om hver gang :) Jeg har egentlig svært få venner, men føler jeg har "venner" her inne som jeg digger å snakke med :) Dere lyser opp min hverdag hvertfall ;)

Gleder meg til i morgen! :D Etter kurs skal jeg på velværesalong og få spapedikyr :D

Spapedikyr har jeg ikke hørt om før faktisk!
Men kos deg masse:)
Vet ikke helt hva det innebærer selv. Bare at det varer i herlige 75 minutt :D Fikk i bursdagsgave av mannen :)

Synes generelt babyverden er "snille" på spam jeg da, ifht andre forum og plattformer. Der er spam spam, ferdig snakka.

Mange innlegg av samme person etter hverandre (som lett kunne blitt lagt i en multiquote) er spam.
(og personlig finner jeg det veldig irriterende da jeg må bla langt for å finne noe annet enn samme brukers samtale for å "være med" i en skravletråd. Unødvendig!

Back
Topp